♥ 3D Case ♥


Tantek kan kalau pergi holiday plaza banyak jual yang seperti ini shuker jek mata nie
tengok tapi rega alahaiii pengsan bila dengar...
tapi ada tempat dapat rega murah lah dari rega-rega tempat lain tapi still mahal lor
babam kata kalau sapa pakai case nie tak fikir nak jaga iphone sebaliknya jaga case
pasai blink blink see banyak okey cuba kalau tercabut satu sure melalak mencarik untuk
letak balik pasti punya lor....!!!
aku bukan apa cuba case nie kasi aku pakai cukupkan seminggu entah berapa banyak
batu-batu blink tu jatuh lagi aku nie jenis ganas dan lasak entah-entah 2 hari pakai
semuanya tercabut lelagi kalau kuar jejalan pakai seluar jeans kan teksture jeans kasar
so bayangkan berapa banyak yang makin tercabut dengan 3d besar gedabak iskkk
tak dapat dibayangkan silap hari bulan meraung aku tak balik modal beli bukan main
mahal tapi nak bersihkan blink blink tu amek masa 2 hari ajek ohhhh tidakkkkkk
chantek memang chantek sapa tengok yang tak terpikat terutama kalau baya-baya aku
mesti semua akan fikir nak beli tapi nak menjaga blink blink tu bukannya senang
lelagi kena terbalikkan phone perghh harus fikir 44 kali aritu aku use case belakang
flower chantek ajek tak sampai seminggu flower tu penyekk tak tercabut tapi penyek
betol-betolkan balik dah tak boleh frustt seyyy...!!!!
lagik blink blink nie alahaiiiii melalak ler aritu aku beli hello kitty siap ada cermin didi
pon beli siap kata nak pakai raya okey jugak motiff nya ialah nanti senang nak tengok
cermin alahaiii anak compact powder pon ada cermin lahhhhh
takut nak pakai sebenarnya takut tercabut dah ler aku nie spesis ganasss grrr

p/s: Rasa macam nak hentikan hotlink prepaid entah lah macam bosan jek gunakan
hotlink prepaid tu kang kalau silap terbukak internet melalak ooo semua credit dalam tu
dipotong habis tanpa ada sedikit pon belas kasihan bayangkan kalau ada rm30 maka
rm30 tu jugak ditelan tanpa rasa kesian aduhaiii risau-risau...!!!
tak hari nie hari akan datang grrrr

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!