♥ Wink Wink (Tak tahu nak bagi tajuk apa) ♥


Ehem-ehem betulkan sound kat tekak sekejap *poyosss giler ler aku nie*
okey-okey serius super duper serius pak tam baru balik dari Mecca
kalau korang nak tahu lah *kalau tak nak tahu pon tak aper*
dulu masa nenek pergi Mecca nenek suka belikan gelang seperti gambar nie tapi
color black diberi pada cucu-cucu gegirl untuk di pakai and cucu-cucu boy
pon ada jugak yang pakai kot entah aku pon tak tahu
so now pak tam beli tapi tak de black yang ada cuma red pak tam suruh simpan
dia kata untuk kasi pakai kat anak-anak aku ( nephew & niece pak tam)
aduhaiii nie nak kena simpan elok-elok coz aku pon tak pasti bila masa lah
anak-anak aku itu akan wujud coz apak mereka pon aku tak tahu di mana lagik :p
sengaja aku gedik post kat fesbok kata gelang untuk bakal anak-anak aku
tadi umairah try boleh pakai aku pon try test tak muat besar pergelangan tangan
aku muahhahaha untuk anak tapi aku plak yang lebih-lebih menggunakan :p
wahai anak-anak ku pak tam nak ada gelang khas yang dibawak dari Mecca
untuk kamu wahai anak-anak alahaii poyo lah aku nie tak boleh gedik terlebey
nie kalau sis baca habis aku kena kutuk habis-habisan huhuhu
aku tengah fikir nak simpan gelang nie kat mana pon aku tak tahu tapi memang
nak kena carik tempat untuk simpan betol-betol jauhhh okey pak tam beli wawa
jangan terkejut aku panggil abang aku sendiri pak tam anak-anak buah aku pon
panggil pak tam semua panggil pak tam uhuhuhuu
mum suruh aku simpan dalam laci elok-elok tapi masalahnya aku nie kan cepat lupa
jangan nanti anak aku dah kuar aku terlupa nak pakaikan mereka gelang nie
hari nie entry aku penuh dengan kepoyosan yang terlampau sila muntah hijau
selepas baca ehh aku pasti kena kutuk kaw-kaw kat fesbok nanti :p

pssttt aku lupa deyy password fb untuk buat ping blog so kena buat baru ler
jawabnya harus aku pisahkan fesbok private dengan fesbok blog untuk ping
okey saya memang gedik...!!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!