♥ Game Beshhh ♥


Aku suker giler dengan games nie memang suka habes lahhhh sebabnya dulu sebelom
cpu aku masuk icu aku kerjakan game nie sampai dah level tinggi tapi belom jejak
100 cuma dah jejak 90 ++ memang kalau menghadap game nie orang panggil pon
tak akan dijawab tapi entah macam mana silap cpu aku masuk icu sedihhh bebehhhh
so bila cpu aku dah okey game nie pon elek hilangggg sob sob sob :'(
tapi selepas tu aku install balik tapi dah tak seronok pon sebab nak kena mula balik :'(
so selepas tu aku dah tak de mood nak main lagik malas sudah nak install nanti sendiri
pon sakit hati nak mulakan balik nak jejak kan sampai 90 ++ melalak ooo lagik
sekarang nie busy sangat sangat kalau mau men game kena tunggu yayaz sleep
coz bila aku men lappy kalau yayaz duduk sebelah kan lappy bila lama-lama panas
so bila yayaz kata hot dia akan suruh aku tutup lappy silap aku sebab aku yang ajar dia
bila yayaz kata hot aku terus kata okey-okey aku tutup lappy so now bila dia dekat
dengan aku kalau lappy panas cepat-cepat dia suruh tutup hohoho
aku dah lama tak jumpa game yang best yang aku boleh play sampai aku main game
tak pandang kiri kanan payah oo mau jumpa game yang sesuai dengan jiwa raga ku nie
kat ipad pon tak jumpa game yang best semuanya game yang membosankan
tak pon yang best tapi yang tak bestnya kena use tenet kalau kat rumah okey lah
kalau kat luaq mana nak ku mencari tenet...????
kebanyakkan semua game perlukan tenet so diam-diam sudah tak payah play
okey-okey now tengah ada cerita titanic aku mau pokus tengok aritu tengok tengah
malam tak sesedar meleleh ayaq mata ku sob sob ehh silap sroottt srooootttttt....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!