♥ Bicara Hati ♥


Bicara Hati aku cuma suka novelnya sahaja berbanding drama yang sedang di
tayangkan kat astro prima bagi aku dalam novel lagi membuai perasaan
lagi terasa betapa macho nya si Shahran tu and betapa tegas dan barannya si 
Shahran dan betapa kecutnya si Zahlia tapi dalam drama watak Shahran tu
kureeeeennnnggggggg tegas dan barannya and nampak macam cool ajek
and dalam novel si zahlia macam tak degil macam drama yee aku taw mana boleh
nak samakan drama dengan novel cuma aku paling paling kureennnngggggg
watak si Razif dalam novel si razif tak mengegada mengedik dia just rilex ajek
tak de lah sampai membunuh diri tapi dalam drama alahaiiii menyampahhh sungguh
lepas tu dalam novel si zahlia tidak peluk sebarang lelaki lain tapi dalam drama hurmm
bukan nak kondem or apa just rasa novel lagik better dari drama memang aku tak
layan drama bicara hati walau pon aku suker giler novel bicara hati itu lah kan dalam
novel tak sama seperti drama or movie kan kan kan...????
lepas tu dalam novel banyak kejadian kat rumah shahran dengan shahran tapi dalam
drama more tempat kerja more razif tak best lor...
lepas tu macam slow jek jalan cerita aku plak jadi tak sabar tengok jalan cerita macam
sakit hati plak ehh apa pasal nie apa pasal tu banyak complain seyy aku nie kan
sis gilerkan cerita bicara hati aku memang tak layan sekali tu jek aku layan part razif
bunuh diri aku pon macam WTH mengegada nahhh kau nie razif taplek sekali kang
baru tahu gedik....aku bila baca novel aku imaging yang betapa perjalanan cerita
begitu sangat-sangat sempurna alahaiiii tapi aku suker giler dengan lagu bicara hati
suker sangat-sangat sampai jadikan ringtone u mobile aku huwawawa.....!!!!
haishhh hampehhhh bebudak nie mengayut jek kerja.....!!!!!
tak pe lah aku layan kat blog aku lagik bagusss ehhh nak carik theme karang sat gi
mau melenakan diri.....

2 Serius Talk:

cinta siswi said...

xsuke gak drama dia.. hero dgn heroin kurenggg..

#baik lyn novel..blh gak imagine tg shahran sndiri..hihi..

Amoi Farah said...

kan adalah bayangkan betapa macho ensemnya barannya shahran... :)

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!