♥ Benda Paling Aku Tak Akan Buat ♥


Benda paling paling paling aku tidak akan lakukan ketika aku tengah lena di ulit
mimpi ustaz don ialah menjawab call....!!!!
motippppppp aku dah jadi habit memang sapa-sapa kalau call waktu aku tengah
tidur memang aku tak pernah jawab memang tak akan jawab call lah berpuluh-puluh
kali memang aku tak akan layan punya aku rasa orang yang call aku tu mesti rasa
nak sekel-sekel ajek aku tak suka tengah syok tidur tup-tup handphone bunyik
rasa macam aduhaiii malasnya nak jawab call biar ajek lah tak payah jawab
selalu aku biarkan ajek handphone aku bunyik sampai orang yang call aku dah
malas nak call cuba bayangkan kalau tengah emergency mesti kena pelangkung
sedas dua kan kan kan kalau family okey lah tak kesah sangat cuba bayangkan
kalau yang silap call tak rasa nak mengamuk ke tengah syok-syok mimpi sekali
phone berbunyik bila jawab tengok-tengok orang salah call perghh rasanya sama 
seperti makan cili padi banyak-banyak....!!!! pasti boleh keluar asap punya lahhh
dari dulu zaman first aku pakai handphone sampai ler zaman sekarang nie aku paling
malas nak jawab call bila aku tengah tidur nanti aku dah bangun aku tanya orang
yang call aku nak aper giler kejam seyy aku nie kalau emergency cian orang yang
call aku tu semua dalam family aku tahu perangai kejam aku tu so dorang malas
nak layan gasak ler nak buat apa hehehee so sila call berpuluh-puluh kali memang
tak akan jawab sebabnya aku kalau bangun tidur tak suker bobal aku suka menyepikan
diri nanti lepas dah lama sedikit baru okey begong tak begong itu lah aku
hampeh tak hampeh itu lah aku....
mesti phone aku rasa macam nak maki jek aku ye lah dah banyak kali bunyi tapi
masih tak reti-reti nak angkat lagi satu spesis yang aku selalu buat ialah phone aku
dalam bilik ringtone pon lagu jiwang slow so kalau duduk bilik mum memang lupa
dah jalan nak balik bilik sendiri nanti bila nak tidur godeh-godeh phone sekali tengok
berapa banyak miscall nak call balik masa tu time menunjukkan waktu tidur so
kena tunggu esok untuk tanya kejam tak kejam tak...??? tak kejam mana pon :p
perasan tak benda paling utama bila bangun tidur ialah mencari phone..??
sebabnya ialah ada 2 sebab taw tapi selalunya sebab pertama ialah matikan alarm
okey alarm memang memekak sangat sangat membinggitkan rasa macam nak campak
ajek phone dalam mana-mana tempat yang boleh mendiamkan seyes dulu aku pernah
try kunci alarm pakai phone alarm aku memekak kaw-kaw tapi aku lena ajek tidur
so bagi aku alarm paling bagus untuk kejut aku ialah mum dengan daddy :p
second ialah tengok jam dah kul berapa nie selalu terjadi apabila tersedar sebab nak
tahu dah kul berapa betol tak kan kan tak payah lah nak sengih sengih kenyataan tu
memang betol kan kan kan....! poyo seyy aku nie pang sedas dua puhhhhh
okey lah aku nak tidur bermimpikan ustaz don daniyal seseorang huhuhu

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!