♥ Contact Lenses ♥


First contact lens aku ialah green tahun 2004 itu adalah yang pertama masa tu beli
kat Masai ingat lagik masa mula-mula gunakan ikut step yang di ajar now huh
tak ikut langsung selepas dah koyak nak buat balik dah tak boleh so just use
yang colorless ajek lah sodeyy nya sob sob sob...!!!
okey now aku dah boleh use color-color tapi 3 month ajek cuma malam kalau nak
drive tak boleh use dedulu berlagak kata tak apa tak de lesen now dah ada lesen
hurmm aku memang tabik lah yang use contact lens lepas tu drive dari pagi sampai
ke malam perghhh aku nie dulu pernah lah try use contact lens drive siang pergi
danga bay siap dengan sunglasses lagik muahahaha okey nampak jalan semua
cuma malam ajek tak boleh nampak cahaya pecah so memang tak berani nak
drive tapi satu hari nanti aku nak mencuba drive siang hari lah use contact lens
nak practise sedikit demi sedikit mana tahu lama-lama dah okey siap boleh merempit
lagik :p ada hati nak merempit jalan pergi bandar pon takut-takut huhuhu
banyak-banyak aku suka blincon yang hitam sama seperti anak mata suka
sangat-sangat bila use terasa seperti tak menggunakan contact lens ingat nak
try color brown tapi yang itu aku kena pergi cs and ada yang kata blincon nie
lebar sedikit so bila use nampak agak terang berbanding contact lens yang lain
aku guna fresh look dulu use yang pakai buang lepas tu dah lelama bila use
payah nak bukak tu yang dah malas nak guna pakai buang guna yang monthly
kebetulan masa aku use daily kat Jakarta aku terlupa nak bawak eye mo
yang khas untuk contact lens sis pon lupa perghhh punya lah seksa nak keluarkan
last-last terpaksa use air seksa sejak tu phobis nak use daily wawawa
blincon ada buat yang ada macam-macam patern ada yang cat tiger wolf twilight tu
kan aku beli pink barbie tapi yang itu kosong means kalau use pon sama tak jelas
yang itu kena pakai cermin mata jugak alaihaiii lecehnya sakit nya hati ku
aku aritu terjatuhhh hati tengok yang tak de brand ala yang contact lens murah
yang jual kat kios kios bese-bese tu grrr stressnya tengok dah la lawa lawa
gatai ajek tangan nie nak capai lagi rega pon murah tapi contact lens tu berbahaya
siapa yang use ada yang kata okey ada yang kata tak okey moral of the story
tak payah lah gatai-gatai nak use buatnya kali pertama use mata jadi apa-apa
tak ke bahaya mata nie nak guna seumur hidup tapi disebabkan lawa punya pasal
kekadang tak fikir aku bekenan dengan corak ajek tapi tak apa lah ada duit aku
beli yang betol-betol punya contoh blincon, fresh look, daily fresh aku rasa nie 3 jek
brand yang aku selalu use walau pon geram dengan lens-lens yang tu tapi risikonya
kena di ambil kira jugak betol tak..???
banyak-banyak aku suka color grey black brown light green and light blue tak suker
yang blue pekat mata ku tak kena lepas tu nampak buyukkkkk......!!!!
nak try blincon color brown lah nak test saja-saja blincon reganya lain and lebih
mahal dari daily fresh dengan fresh look nak kena carik balik lah nanti berapa rega
lupa sudahhhhh wawa aku nie kan cepat pelupa...aku mau menjelezkan diri
melihat contact lens yang murah-murah saja nak membuatkan diri rasa walaweyy
cun bangettt seyyyy :p

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!