♥ Lawan Dengan Semangat ♥


Aku jumpa nie kat salah satu blog tapi aku tak amek url aku just amek picture
aritu kalau tak silap kat fesbok pon seperti ada tapi masa tu aku tak sekodeng
tak tahu plak mereka buat sebegini ada tak cara kalau si penyerang dari belakang??
kalau depan memang boleh protect diri abis kalau dari belakang macam mana plak??
seram okey bila bab-bab begini kasihan pompuan selalu jadi mangsa 
kalau dari depan memang belasah habis-habisan lah tapi kalau dari belakang
macam mana nak belasah habis-habisan rasanya sapa yang create nie wajib buat
dari depan dan dari belakang kita tak tahu bagaimana dan memang tak nak pon
so kena ajar cara diserang dari depan dan dari belakang so dapat lah menyelamatkan
diri sebab setahu aku lah kelemahan ialah diserang dari belakang tak guna kalau
ada belt hitam kalau dah kena serang dari belakang aku rasa lah tapi kalau orang
yang mahir nie maybe dorang akan tahu cuma untuk yang tidak mahir nie yang tak
tahu tapi seram lah tengok gambar nie bab-bab begini memang menyeramkan
dari dulu zaman sekolah sampai lah sekarang nie takut seyyy lagik dulu time sekolah
menengah kawasan sekeliling semuanya seakan-akan hutan sampaikan pengetua pesan
kat budak-budak jalan kaki make sure jalan beramai-ramai jangan sorang-sorang
jalan kat kawasan banyak kereta jangan nak gunakan jalan mudah lalu semak samun
kat situ memang jalan ringkas untuk ke pandan sapa-sapa kat johor tahu lah dolu
dolu laluan SMK Taman Molek bagaimana sebelom pembangunan dibangunkan
then masa tu aku and geng balik lambat lah ada extra class cikgu tu nama wahidah 
dia pesan hati-hati balik coz jalan kat bangunan tutti frutti dulu semak samun
lepas tu kat situ agak sunyi so cikgu wahidah pesan jangan balik dah lewat sangat
kat situ bahaya siap pesan kat aku and geng yang kitaorang nie pompuan so kena
hati-hati now pon masih takut jugak siapa yang tak takut dengan aku nie tak taw
apa-apa seni mempertahankan diri so bagaimana aku nak pertahankan diri
semoga Allah melindungi kita semua daripada kejadian seperti ini dan Allah menolong
kita melepaskan diri dengan mudahnya Amin..

pssst sedey sangat-sangat cerekarama Jujur Aku Dayus....menitik-nitik air mata ku
selalunya benda sebegini terjadikan bila dah dilepaskan baru nak beritahu kisah
yang sebenarnya moga aku nanti tidak akan seperti itu Amin... :) motipppppppp
berangan jek lah lebey... :p

4 Serius Talk:

cinta siswi said...

blh praktik nie dgn incik1.. haha..

Amoi Farah said...

hehehe bagus tu cadangan :p

Unknown said...

kena practice ni...

Amoi Farah said...

bersama-sama lah kita practice

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!