♥ Seram: Diganggu Ketika Bercuti part 2 ♥


Motippp cerita seram tapi ada fridge yang comey ini...!!!
nie sambungan cerita minggu lepas saja nak kasi berpart-part huwawa
okey serius nie actually kisah pertama hari pertama sampai ke KL nama
hotel memang di rahsiakan nanti tak pepasal aku kena saman mati oo mau bayar
ibarat sepanjang aku duduk kat KL memang malam tu kena usik ajek
masa kejadian ialah baru balik dari i-city jalan jammed kena tutup pasal nak
christmas so pusing-pusing tak jumpa jalan nak menuju ke hotel masa dalam
kereta sepanjang perjalanan balik dari i-city ke hotel memang yayaz sleep
ibarat sepanjang perjalanan berpusing-pusing sampaikan naik cab untuk tunjuk
jalan settle tu semua sampai ajek depan hotel yayaz dah bangun bulat ajek mata
dak kenit sampai ajek bilik tanya dak kenit nak tidur mana boleh plak dak kenit
nak tukar-tukar last-last aku masuk bilik nie amek 3 bilik so separated lah
bilik aku,sis,ika dengan epy sebelah bilik mum,daddy,pak tam dengan yayaz
so dah tukar baju semua bersihkan badan yayaz kata nak sleep dengan aku okey lah
yayaz dah banyak tidur jadik dia dah tak boleh nak sleep aku nie mata dah berat
tak boleh bukak entah macam mana aku terlelap masa tu yayaz pon nak dah sleep
entah macam mana aku tersentak dari tidur bukak-bukak mata amek aku nampak
kat tepi fridge (ala yang bawah fridge atas tu ada gelas apa-apa ajek semua tu)
aku nampak bayang lelaki botak dah berusia sedang melihat kami dengan raut wajah
marah tak suker aku pon tercengang masa tu aku terfikir yayaz terus bangun terduduk
mencari yayaz aku takut "benda" tu mengapa-apakan yayaz just baca apa yang aku tahu
terus peluk yayaz sambil dalam hati berkata jangan lah jadi apa-apa setengah jam
selepas itu yayaz nangis-nangis tak berhenti-henti meronta-ronta aku dah takut terus
call mum so mum suruh bawak yayaz masuk bilik mum dengan mamai-mamai
hantar yayaz malam tu ehh silap pagi tu mum baca ayat kursi lepas ajek baca yayaz
dah tidur lena aku pon bagi taw apa yang aku nampak keesokkannya bunyi seperti
orang berjalan-jalan tapi tak berapa nak seram lah hinggakan last night tu aku dengar
suara seperti daddy bercakap aku pon gatai pi tegur sis marah aku jangan tegur
lepas tu dengar bunyi orang lari-lari orang berjalan budak kecik nangis aku pon
apa lagik amek bantal tutup telinga tidur sis tak tidur so sepanjang malam tu sis
dengar macam-macam bunyi yang pasti sama seperti bunyi yang aku dengar before tidur
aduhaiii tak pasal-pasal kena kacau bagi aku part menakutkan ialah bila aku
tersedar kira macam tersentak dari tidur bukak-bukak ajek mata nampak "benda" tu
siapa yang tak terperanjat mujur bentuk manusia tak nampak sangat wajah kalau
dalam bentuk lain esok malamnya aku mintak kat sis tukar tempat tidur lepas tu
kat kawasan fridge tu aku mintak tutup lampu sambil dalam hati aku berkata lepas
nie kalau tersentak tak mo bukak mata takut bukak-bukak ajek benda lain yang nampak..


psssttt masa kat kedah pon ada nanti lah next part malas nak type lagik tapi masa di
kedah tidak lah menyeramkan sangat...!!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!