♥ Tetikus Ohh Tetikus ♥

Ingat lagik masa belajar komponen computer dedulu lecture aku pesan kalau
pergi kedai accessories computer jangan sesekali berkata saya sedang mencari
tetikus sebabnya perkataan itu adalah kelakar dan sila berkata saya sedang
mencari optical mouse nampak macho sedikit ayat tu :p


apa yang aku perasan dari dulu sampai sekarang nie bila wayar mouse dah terbuka
seperti gambar nie bermakna tanda-tanda optical mouse sedang menuju ajal
bila nak use kena masukkan balik wayar ke dalam kalau tak jangan harap boleh pakai
abis kalau asyik kena buat macam gituk lama-lama baling jugak mouse tu
selalunya mouse aku akan rosak sebab asyik terjatuh terbaling kena baling
jarang sangat rosak pasal wayar tapi lebih dari 2 kali lah jadi macam gini dulu
mouse sony wayar ciap dah terkeluar tapi rilex ajek boleh pakai walau pon
kekadang sakit jugak tangan asyik tercucuk wayar tapi yang nie bila dah jadi
macam dalam gambar tu sila buang dalam tong sampah buat sakit hati ajek bila
dah tak boleh nak gerak kena adjust wayar manusia mana ada sifat kesabaran lelagi
aku kekadang tahap kesabaran punya lah nipis aku sendiri tak pasti sejak bila optical
mouse aku jadi macam gini means wayar tu dah terkeluar few days before malam tadi
still boleh gerak-gerak cuma malam tadi guna tak gerak langsung asyik nak kena adjust
wayar ajek so tadi try sekali lagik hurmm makin lama makin dah tak boleh nak gerak
disebabkan malas nak adjust wayar aku nak buat keputusan untuk buang dalam tong
sampah sahaja dah nak kena korek mencari optical mouse yang lain masalahnya
dah buang mana dah rosak ajek buang abis nak guna optical mouse aper...??
itu ler kekadang geram ajek rasa tak rosak akibat terbaling mesti wayar problem
tak wayar problem tempat click tu problem kena adjust nak guna yang tak ada wire
lagik kepala pening asyik nak tukar batt haishhh sampai bebila lah akan jadik
macam gini beli tak sampai setahun rosak tapi aku rasa nie dah setahun lah coz
aku beli optical mouse nie sama dengan lappy tahun 2011 kalau tak silap lupa dahh
kalau use optical mouse yang suka macam tak reti duduk diam mesti aku kutuk
optical mouse aku ada sakit parkinson tak reti nak stay setempat haishhh sabo ajek la
tapi siapa yang pandai jaga memang tahan lama kalau kena ganas seperti aku tak
sampai setahun mesti jahanam punya dulu didi pernah gunting wayar optical mouse
aku masa didi main game club penguin then didi panggil aku bagi taw optical mouse
tak boleh gerak aku pon pelik sekali check punya check tengok wayar pulakkk
aku pon kata tutup ajek lah computer tu dah tak ada extra optical mouse lagik...
now wayar tercabut sendiri ada reason nak bertukar optical mouse baru :p

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!