♥ Merindui Kenangan ♥


Taraaaa logo sekolah aku SMK Taman Molek wink wink
nie lah tempat aku menimba ilmu dari form 1 hingga la ke form 5 kat sini juga
banyak tercipta memory suka dan duka percaya tak kalau aku kata kadang kala
aku rindu zaman sekolah dulu-dulu apatah lagi bila kat fb ada yang create
group untuk ex class and ex school bila masing-masing post mengigatkan kisah
lalu semua senyum mengenangkan kembali betapa keanak-anakkan kami ketika
itu bila lah agaknya bebudak nak buat reunion kumpul semula tapi kena make sure
semua akan hadir lah masa tu masing-masing datang membawa suami membawa anak
malah ada yang membawa anak dalam perut now masing-masing dah jumpa
pasangan hidup malah sedang berbahagia ada yang dah bertunang ada yang
bakal bertunang or bernikah cepat seyy korang menamatkan zaman bujang...!!!
masa zaman sekolah nie lah tak payah nak ingat apa-apa masalah just ingat belajar
saja tak fikir soal lain cuma soal belajar dan keseronokkan tapi sekarang
makin banyak benda yang nak difikirkan banyak benda yang harus di selesaikan
aku percaya masih ada yang rindukan zaman persekolahan rindu zaman berlari
saling kejar mengejar usik sana mengusik sini sekejap ajek masa berlalu aku pon
dah nak masuk 22 tahun eii kejap seyy terasa macam sentiasa 17 okey perasan poyo :p
bila masuk 22 tahun nie lah jugak lagik banyak benda kena fikir uwaaa takutnyaa
tadi ada lah seseorang nie berkata carik pasangan yang rajin bekerja jangan yang
kejap rajin kejap malas karang bila dah bernikah hah time tu rasa betapa peritnya
hidup then dia kata umur aku nie dah wajib mencari calon pasangan tetiba terasa
ala rilex ahh baru 22 tahun aper rilex tak payah nak pening-pening then sempat lah
jugak dia kata jangan nanti bila umur dah matang time tu fikir ohh tak ada siapa
yang sudi nak bernikah so main rembat saja pasangan hidup glurrppppp
bukan ke dalam hidup nie memang Allah dah jadikan setiap manusia berpasangan??
ada yang kata tak payah carik nanti pasti jumpa malah ada yang kata kena carik
nanti kalau tak carik tak akan jumpa kat situ memang ada benar ada salahnya
entah lah aku nie soal begini memang zero tak pandai aku rasa nanti anak buah aku
lagik terer bab love berbanding aku wawawawa bagi aku lah bukan nak mencarik
yang sempurna sebab aku sendiri pon tidak sempurna cukup lah bertanggung jawab
berilmu agama penyayang itu basic paling paling penting entah lah kan kadang kala
bingit jugak bila member-member persoalkan kau dah ada calon...?? kau dah ada nie
kau dah ada itu bla bla bla dan bermacam-macam soklan lagik lah sampaikan aku
rasa sabo ajek lahhh aku tengok sis rilex ajek benda-benda begini just rilex ajek
sebab bagi aku senang lah kalau ada jodoh kira berpasangan lah aku kalau tak ada
jodoh tak berpasangan lah aku cehhh ayat tak macam gedik lah plak kan
uikss dah kul 1 pagi hampehhh aku download movie tak settle lagik ada jugak
aku sleep aku biarkan lappy bukak nanti dah habis download suruh lappy kejutkan
aku untuk shut down okey jugak kan alamakkk apa pasal anjing kat belakang
memekak nie grrrr kecutttt diam ahhh anjing memekak ajek menganggu orang nak
menikmati tiduq :p karang aku hantaq pi sekolah haiwan baru tahu belajar sedikit
adab dan tatasusila nie tak asal time orang syok tiduq memekak ajek....!!!
hujung-hujung anjing jugak yang kena maki wawawa.....:p

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!