♥ Mencari Super Kiut ♥

Tengah hari tadi kuar pergi settlekan bb sis dah hantar sekali dalam box tak
cukup sis tertinggal porch bb aiseyyy dah tak jadi hantar so maybe monday
la kot then pergi City Square haishhh city square tengah renovation tapi
masih ramai jugak yang pergi miahahha kali nie tekak tak teringin plak
nak makan takoyaki kalau tak pantang pergi confirm takoyaki akan dicari
maybe coz perut masih kenyang kot ye lor sebelum ke bandar pergi makan
nasi padang JJ kat Johor Jaya huhuhu so kenyang sampai malam Insya Allah
so pergi carik toys yayaz kesudahannya fishing dengan JCB jek yang dibeli
aku pergi ke action city saja jalan-jalan mencari sesuatu yang comey selalu
kalau ke City Square mesti akan ke action city sekadar jalan carik yang
comey kalau tak de yang comey kuar macam tak bersalah jek :p
so akhirnya hari ini jumpa jugak something yang super duper kiut miut

 

 my super duper kiut miut purse aku nie jarang pakai sesuatu sehingga jahanam
bila dah lama-lama if bosan memang aku akan tukar jugak tak kira la
purse tu dah lama pon aku akan pakai tukar-tukar actually bagus buat gituk
coz lambat deyy purse akan rosak aku memang suker barang hello kitty
dulu aku ada beli purse hello kitty tapi tak ley sumbat banyak-banyak
nanti tak boleh nak tutup so yang nie kiut okeyy dan banyak benda boleh letak
ngeh ngeh ngehhhh sesuatu yang kiut miut harus ler happy tergolek-golek jek
rasa bila pakai nie kejap lagik aku mau proses menukar purse nak put all card
card ke dalam purse hello kitty plus aku ada debit card hello kitty meowwww
mesti syokkk bila use kan kan kan....!!!!
sekali masa nak bayar i see something yang super duper kiut sekali lagik



comey kan kalau kat popular or MPH tak dapat jumpa pon yang kiut nie lepas
tu mahal nie tak sampai pon rm20 dah boleh dapat super duper kiut nie...happy
gilassss actually book nie aku nak put banyak personal things so akhirnya jumpa
jugak apa yang diidam-idamkan meeeooowww *ikut style ochee*
okey-okey mau tukar purse coz nak kuar pergi kedai hardware mau beli playar
kocikkk yang selalu orang use buat hantaran tu wink wink....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!