❤ Dipatahkan ❤




Fuyooo simcard pink seyyyt

No digi hampir2 menemui ajalnya kenapa nie nak story nie...!!!
Sejak bibik call anak dia boleh dikatakan digi akan hantar sms pasal gratis credit before nie percuma apa hal ntah tetiba mengegada gratis gratis semua then aritu aku memerlukan sangat no utara so aku mintak bf sis untuk tolong aku belikan siap cakap kekonon nak tak jadi abang ipar hampehkan aku so bila no tu dah sampai aku pon okey okey nanti guna siap simpan di tempat rahsia lagik tapi sebelom apa niat aku nak buat semuanya dah terkantoi awal so rasa buat apa aku nak buktikan lagi baru ingat nak gunakan no tu untuk balas balik perbuatan tapi tidak diizinkan pula so aku pon dah tutup bb coz tak larat la bulanan rm25 so kalau top up rm30 balance tinggal rm5 takkan nak top up rm50 mana lagi bil celcom no way terus tamatkan jom berry ingat nak kasi no digi untuk bibik call anak dia and aku use celcom prepaid utara tu sekali beli top up tak boleh masuk aku pon macam WTH sorry tercarut la plak coz geram giler aku pon siap beli celcom top up rm30 lagi untuk kasi celcom utara tu boleh use bila dah tak boleh merapu jugak cari sapa pakai celcom prepaid boleh plak lupa daddy guna celcom prepaid so tukar daddy amek rm30 celcom aku mintak rm30 untuk beli top up digi hampehkan aku nie...!!!
So lepas nie kalau tak top up sebulan pon tak risau tapi tak boleh gak karang bibik nak call anak dia macam mana kena top up gak tapi atleast aku rasa macam tak pening nak fikir la now ingat just use phone nokia yang boleh sumbat lagu bebanyak senang n ringkas lepas tu tak melecehkan aku memudahkan aku.....
Aku palingggg pantang kalau sesuatu itu menyusahkan hidup aku and aku akan berdendam pada orang yang musnahkan kehidupan bahagia keluarga aku malah aku boleh bertindak dengan lebih KEJAM....!!!!
So jangan main-main dengan aku sekali kau musnahkan kebahagian keluarga aku tahu la nasib yang kau akan terima aku akan pastikan orang yang hancurkan kebahagian keluarga aku menderita giler....!!!!

- Posted using BlogPress from my super duper kiut miut iPhone

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!