❤ Selamat Tinggal Ramadhan 2012 ❤

Hari ini pagi ini adalah sahur yang terakhir untuk ramadhan 2012 esok dah raya kejap jek kan ramadhan berlalu tak terasa pon kehadirannya selama sebulan pasti semua merasa sedih akan pemergian ramadhan moga kita akan bertemu lagi ramadhan di masa yang akan datang Amin
Ya Allah di akhir akhir ramadhan nie diberi dugaan yang begitu perit Ya Allah aku berharap agar diberikan jalan & petunjuk ke jalan yang benar & betul.. Tunjukan kebenaran & makbulkan doa orang yang dianiaya... Moga mum kuat untuk hadapi semua ini kuat untuk melawan Amin
Makin akhir ramadhan boleh plak tekak gatal lepas tu kering kesat diikuti batuk-batuk haishh bermasalah betol lagi kalau pose suara terus bertukar rock semalam ada lah niat kalau dah tak tahan sangat ingat nak buka mum pon kasi green light mana nak amek baju dari kedai tailor mana tekak tak selesa mana suara rock yang paling hampeh and kelakar ialah semalam aku call tailor tanya bukak sampai kol bape takut tutup jek call call line busy so aku pon mandi and siap siap la then dah siap semua nak call balik hah hamek dialong nie

Aku: Hello ni kedai jahit baju ke?

Dia: Hello tak nie kedai cermin mata

Aku: Ohh hehehe salah call

Walaweyy boleh plak aku salah call ye la tengok no 07- bla bla terus la call tak perasan pon ada no 07- bla bla yang lain ini lah padahnya kalau call tak tengok betol2 confirm orang yang kedai cermin mata kutuk macam mana la kedai cermin mata bertukar jadi kedai jahit baju jauh sungguh beza and lari huhuhu apa boleh buat masa tu takut kedai tutup je kang tak berbaju raya satu hal plak walaupon tahun nie tak beraya :(
Tapi aku berharap agar Allah tunjukkan kebenaran Amin


- Posted using BlogPress from my cute iPhone

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!