♥ Theme Phone ♥


Dulu-dulu aku selalu pergi CS semata-mata nak beli theme masa tu tak tahu
macam mana nak cari theme dan masukkan theme ke dalam phone
sampai ler aku satu tahap masa tu beli phone tanya si Wong macam
mana dia la yang ajar pergi website ownskin cara nak download cara nak
masukkan siap ajar cara nak install nokia apa ntah lupa dah semua serba
serbi dia ajar dari A until Z so sampai sekarang if aku tak pandai apa-apa
pasal phone aku suka tanya wong masa tu belom kenal nany lagik
so aku belajar download theme yang cun-cun bangga siot masa tu guna
ye la free kalau tak suka boleh deleted hari-hari boleh cari theme masa tu
balik sekolah kalau on pc mesti cari theme lagik masa tu theme N70 kot
banyak yang cantik-cantik lepas tu dah pandai cikit try search tempat
theme yang lain then jumpa zedge.net kat situ pon macam macam ada
makin lama bila dah smartphone berlambak dipasaran no more theme
ye la smartphone semua pakai wallpaper tetiba rindu zaman dulu-dulu
mesti bertukar theme dengan member haishhh now carik balik dah banyak
tak jumpa dulu masa pakai c3 macam-macam theme boleh sumbat bila
search asha 302 haishhh terasa seperti nak beli jek tapi tadi kena bising
tapi bagi aku banyak-banyak phone hanya Nokia saja tahan lasak
tapi yang dulu punya la kalau yang sekarang nie tak kot sebab tahun
nie jugak la handphone mum kena duduk sekali terus jahanam
masa tu yang dua function tu type dengan touch so kena duduk sekali
jahanam terus tak boleh bukak haishhh sabo ajek la mana lah nak cari
phone yang macam dulu tahan kena baling ke jatuh ke lambat baru rosak
aku kalau beli phone suka tanya nie kalau kena baling kena campak kena
apa boleh tahan lama tak saja jek tanya gituk coz aku tahu tak kan ada
punya tahan yang seperti itu kalau ada pon boleh bangkrup mana-mana
kedai phone ye lah tak laku coz tak de sapa-sapa yang beli betol tak...???
tak apa la dah ler aku spesis tak boleh lama dengan satu phone tu lepas
dah 5 or 6 bulan mula rasa bosan nak gunakan lagik mesti terfikir nak
tukar phone ahhh bosannn guna yang sama....!!!!!
sebab tu selalu kena marah coz tak habis-habis beli phone asyik nak beli jek 
nie pon ada cecita nak beli mampuiiii kena marahhh tadi dah bukak mulut
cakap pon dah kena bising so sendiri fikir la mana baik mana buruk
arghhh keliru sekarang nie macam-macam dok pikir pening sangat kepala
Ya Allah tak kuat rasanya diri ini kekadang fikir mati adalah cara terakhir
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!