♥ Pemalu ke PeMALAS ♥


Aku nie kan ada satu sikap yang paling buruk sekali taw....aku always BURUK
bebaru nie la raya ke-3 kalau tak silap aku sedare semua datang lepas dah
salam semua apa lagik bertapa dalam bilik sampai bukak lappy sebabnya
aku tak kenal sangat so macam nak buat apa aku duduk join sekali
so kalau ada apa-apa aku kuar la bilik kejap lepas tu masuk balik tu jek la
kerja aku so masa tu just pakai t-shirt jek la tak kose okey dalam rumah nak
pakai baju kurung serba serbi rimas dan menyukarkan pergerakkan aku saja
so pakai tshirt 50% single so masa tu aku memang tak KENAL makcik tu so 
bila dia balik aku salam then dia tanya mum aku nie sapa hellloooo dah aku 
dalam rumah mesti la aku nie anak mum apa ke sengal punya soalan...!!!!!
then mum kata la aku puteri bongsu dalam rumah ehh mum tak kata puteri
bongsu aku jek yang melebih-lebih mum kata anak last ke anak bongsu gituk
sempat lagikkk tanya umur aku berapa then mum salam cakap kata 21 
kekekek auwww mudanya i tak pepasal dia kata anak lelaki dia umur 19 
tahun sambil tarik tangan budak tu aku pon apa hal plak makcik nie 
lantak ler anak dia  nak umur berapa ada aku mau amek tahu wahhh 
ayat berlagak siotttt tapi bukan berlagak cuma aku pelik perlu ke dia 
nak buat macam gituk sekali then dia nampak baju tshirt aku tulis 50% 
single tu pon dia sempat cakap wahhh 50% single ye....sabo ajek la ye 
mak cik 50% single untuk menerima mana-mana lelaki dalam hidup saya 
coz lagik 50% tu hak milik keluarga saya tapi aku tak de la cakap macam 
gitu kat orang tu karang mum malu tak pepasal kena sedas dua peluru
then semalam pon sedare datang kebetulan pagi tu dah pergi aku nie spesis
malas jek nak beraya rumah orang then aku tanya mum boleh tak nak
pakai jeans and tshirt jek macam tak sukerr pakai baju kurung aku rasa
macam semua serba tak kena dengan diri aku nak jalan cara gangster
pon tak boleh nak kena sopan-sopan jek STRESSSS tu
then dah settle kebetulan sebelom mereka datang pon aku tengok dok 
layan cite TV3 sabar tak sabar disebabkan khusyuk aku pon malas amek
port cuma kuar bila nak terweewee saja kebetulan sis call suruh amek dia
kat tempat kerja itu pon kuar jek tanya daddy mana kunci kereta tanpa
salam mereka dah kena berdas das peluru mum marah kata nanti mereka
ingat aku nie sombong so nak tak nak pergi jugak salam lepas tu terus
rempit psstt jangan bagi taw polis kay masa tu lupa bawa lesen karang
kalau kena tahan tak pepasal kena ceramah kata awak nie amek spm
tahu dah pandai curi-curi drive ohhh tidakkk en polis saya ada lesen
dah habis P pon lepas tu saya dah lepas zon spm dah boleh kahwin pon
kalau kahwin anak dah macam askar dahhhh.... :p
padahal sedara bukan nya ramai seciput jek itu pon bila dorang datang
lagi suker memerap dalam bilik layan forum fesbok search asha 302
lagi pulak aku rasa tak payah join sekali sebab semuanya baya baya
mum so takkan nak menyelit menyebuk karang dikata apa jekk kepoh
saya tak kepoh ye sebab tu saya lebih suka date sama lappy and tv jek
bagi ku mereka adalah sesuatu yang paling paling memahami diri ku
so secara purata and kesimpulannya ialah aku adalah si PEMALAS
dan si BURUK karang jumpa pon tak kenal :p abis datang salam lepas
tu blah.....datang salam lepas tu blah tu jek la aku selalu buat
raya nie lens untuk raya pon tak pakai make up pon tak pakai just
menjadi seorang yang sangat selekehhh hati dah tawar nak menghiaskan
diri susah nak pahamkan diri orang lain apa yang aku rasa nanti pusing
balik aku jugak dipersalahkan rasa macam nak pergi jauhhh tak kembali
tahu apa maksud ku itu jawapannya ialah MATI....tapi fikir dosa makin
menimbun tak akan diampunkan pon entah la aku serahkan semuanya
pada Allah untuk menentukan takdir hidup aku mungkin secara diam-diam
semua akan kehilangan aku tanpa disedari mereka....Ya Allah ku berserah
segalanya padaMU...terima kasih kerana menambah perencah moody 
pada diri ku...perencah kesedihan perencah kelukaan....Aku akan pergi
meninggalkan segala kedukaan kesedihan yang aku hadapi tapi
tahu la walau aku telah tiada tapi dalam hati ini terpahat kalian semua..

psst tetiba perut LAPAR...!!!!!! 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!