♥ Salam Aidilfitri ♥

 
Aku amek doodle nie kat tenet so sapa yang ciptanya saya amek design doodle anda ye..

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin buat semua yang
menyambutnya dari saya Amoi Farah sekeluarga buat sesiapa yang
baca blog biasa-biasa ini...!!!!
maaf kalau setiap entry saya ada yang terasa so sesiapa yang terasa
itu untuk pengetahuan anda entry tu langsung tak ada kena mengena
dengan anda ye kalau terasa sila la perbaiki lagik peace
Rancangan pagi nanti Insya Allah pagi masuk singapore pergi kubur 
and maybe beraya kat few rumah auntie kot yang itu tak berapa nak
pasti lagi tak tahu apa kesudahan just wait n see saja lor
tapi memang raya nie langsung tak ada apa-apa makna lagik ye lah
tahun lepas nenek still ada lagik tapi tahun nie nenek dah tak ada
tak apa nenek tunggu ye kami datang ke kubur nenek walau mata
ini tak nampak mungkin roh nenek ada disitu melihat kami :)
Ya Allah aku berharap agar di hari raya ini dugaan yang diberi
buat kami di selesaikan dengan segera tak sanggup lagik Ya Allah
untuk terus menerus hadapi semua ini Ya Allah apa yang harus untuk
aku lakukan ketika ini aku sendiri tidak mengerti moga Allah tunjuk
dan beri petunjuk jalan kebenaran Amin....!!!
see macam mana nak bermakna raya aku and keluarga tahun ini
nenek dah tak ada lepas tu dugaan yang kami terima cukup menguji
cukup merendam air mata saja aku berharap sangat agar diberi petunjuk
jalan kebenaran di pagi raya ini moga Allah makbulkan la ia Amin....
raya raya raya confirm weight makin naik mana tidak nya semalam sempat
lagik melantak ketupat, ayam masak merah and masak lodeh macam mana
nak kurus haishhh ingat karang baju raya tak muat nanti baru taw :p
boleh tak tahun nie tak mo beraya and jumpa sesiapa just nak duduk
rumah and watch tv saja....!!!!!
tak mengapa la Allah ada pasti satu hari nanti Allah akan turunkan balasan
masa tu aku akan berkata "...Rasa la sekarang nie hasil apa yang dah kau
buat pada mum and pada keluarga aku...." 
lepas nie aku akan jadi lebih kejamm lagikkkkk jangan salahkan aku andai
aku meragut kebahagian kau dan berikan kau penderitaan.....!!!!




Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!