♥ New Month *Mengharapkan keajaiban* ♥


Hari ini dah masuk bulan baru tahun 2012 so hari nie dah 12 hari kita berpose
so means few weeks saja tinggal sebelom kita semua sambut hari raya
kenapa aku kata new month nie mengharapkan keajaiban...??
nenek still kat hospital malah doktor pon dah tak boleh nak buat apa-apa just
disuruh agar berdoa sahaja tak boleh ke doktor berikan sedikit tak banyak pon
sebuah harapan yang mengatakan nenek akan sembuh untuk hari raya tahun nie
selagi nenek kat hospital mana nak senang hati makan berbuka pon beli la kat
bazar kenyang perut sudah itu kalau kat rumah la kalau kat hospital makan
ajek la apa yang ada untuk kenyangkan perut mana nak senang hati bila
phone bunyi caller dari mama or number singapore lagi hati tak tenang berdebar
mum berulang alik entah la aku sendiri pon dah tak mampu nak berkata apa
sebak jek hati bila tengok keadaan nenek cuma aku tak nak air mata jatuh
di hadapan nenek kenapa sampai begitu sekali nenek menderita sakit...??
bila mum dengan nenek selalu akan call tanya macam mana keadaan nenek
macam mana nak buat persiapan raya kalau nenek masih sebegitu tanpa
ada sebarang perubahan positip malah banyak ke arah negatip
satu saja aku still harapkan moga ada sedikit harapan untuk nenek sembuh
and nenek cepat-cepat keluar hospital kadang kala aku rasa pasti nenek
tak selesa duduk hospital lama-lama tapi selagi lung effection tak hilang
selagi itu demam still berbalik-balik itu la punca utamanya hurmm bila di
tanya doctor kata dah beri ubat paling bagus tapi doctor kata coz nenek
dah tak larat tu yang antibody macam tak mampu nak lawan balik so anti
body just lawan perlahan demi perlahan hanya doa saja mampu untuk
diutuskan buat nenek aku harap aku redha dengan segala apa yang akan
berlaku.....!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!