♥ Mengentel ♥


Haishhh fenat okey mengentel.....!!!!
gentel aper nie hah gentel tart nenas punya inti lecehhh ooo
tapi bukan aku la yang buat tapi sis yang buat aku tukang amek gambar
lepas tu tukang update blog :p saja jek nak bikin kecoh ye la nie kuih
yang last buat lor kuih yang pertama dengan kedua just upload kat fesbok
malas oo nak update blog yang kuih kedua-dua itu MALAS
lepas tu pi kepoh-kepoh kat forum nak kemas bilik malas karang esok
pon sama gak berselerak so baik tunggu settle baru start kemas
kepala ku sakit seyyy fenin jek satu persatu muncul balik
orang lain happy nak raya aku nie penat nak fikir soal semuanya
tak apa aku tunggu sampai bila gunakan kuasa SYAITAN untuk buat
kerja-kerja keji tak apa Allah tu ada semoga Allah memberi balasan
terhadap si pelaku itu tak pe aku berserah pada Allah....
mood dah MATI.....!!!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!