♥ KSL City ♥


Tadi aku bukak facebook then jumpa gambar mengatakan sebelum dibungkus
aku pon pelik apa yang dibungkusnya aku tak perasan orang aku pon pikir tak
kan kerusi nak dibungkus sekali baca comment cehh orang rupanya bunuh diri
haishhh bebanyak tempat kat mall jugak nak bunuh diri time orang ramai gila
la then aku pon search ahh cari info betol ke sekali jumpa kat carigold
aku ingat pompuan rupanya lelaki cina bunuh diri then orang tu kata dengar
cerita otak bersepai berkecai aduhaiii kejadian berlaku semalam jam 5:30 ptg
perghh confirm lepas nie aku tak mau pergi buatnya berhantu tempat tu gilaa
ahh kang tak pepasal orang yang kerja sana kena kacau ke selalunya kan
kalau kes bunuh diri confirm tempat tu berhantu lagik kepercayaan kaum cina
if dah jadi bunuh diri seperti ini tempat tu dah tak ada luck lagik la tapi tak
tahu la kalau kaum cina kat situ dah tak mengamalkan kepercayaan seperti tu
kebetulan owner KSL nie pon cina lagik siap buat condo lagik kat situ fuhhh
dulu-dulu pernah tengok design condo cun beb selamat la tak terlintas nak
beli or sewa kat situ kalau tak haishhh otak aku nie dah mula fikir bukan-bukan
pelik la manusia nie kau nak bunuh diri pon jangan la buat kat tempat awam
macam gini kan menyusahkan orang lain nak bunuh diri tu pi la derma organ
organ yang berguna untuk diguna pakai oleh orang yang memerlukan ada faedah
tak pon nak bunuh diri jangan menyusahkan persekitaran orang ramai
nasib baik aku or family tak ada kat situ kalau tak sure trauma apa la 
tapikan customer kat tempat nikon tu rilex jek belek-belek camera kalau aku la
terus cabut seyy mana taw tengok try try snap sekali dapat snap part jatuh
kan payah nak terjun kat situ tiang penghadang tu tinggi dasat ekk orang yang
bunuh diri tinggi ke tak tetap gagahkan diri untuk mencapai cita-cita untuk
bunuh diri apa la.....
aku dah start kena selsema dari semalam haishhh bagus-bagus tak de la hidung aku
bau durian kalau pergi smart or yayaz dengki bila makan durian mengendeng kat
aku......!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!