♥ Kemalasan & Kesakitan ♥

Nak potong lagu raya tapi macam malas giler giler ehh nie untuk
phone lain phone raya weyyyy :p nak edit macam malas sangat tapi
nanti bila dah tu kelam kabut or bila sis suruh edit lagu dia baru
buat kot giler sekarang malas nak buat apa dengan tekak
dari semalam sakit then banun sahur nak telan apa-apa pon perit
benci giler seyy hidung jangan cakap la dari nenek masuk sepital sampai
sekarang asyik block jek tak selesa nie tekak dah sakit hidung pon join
sama weyyy nak raya jangan cari pasal mentang-mentang aku kata
tahun nie tak raya berpakat la tekak dengan nose bikin masalah grr
aku kalau sakit tekak jek mesti takut phobia gituk coz tahun 2010
bulan ramadhan weyy kena sakit tekak selsema macam biasa tapi makin
lama tekak aku makin sakit gila-gila rasa macam nak pecah sakit sangat
memang rasa tak boleh nak tahan kebetulan memang aku tak pose pon
lagi seminggu nak raya pergi check doctor just bagi ubat tapi tak baik-baik
sampaikan lagi 3 hari nak raya sekali lagi check rupanya tekak aku kena
ulser perghhh minum air perit makan perit rasa macam nak pengsan jek
doctor just kasi ubat stok sampai raya ketiga ke keempat kalau tak silap
coz klinik dah nak tutup doctor pon mau balik raya oo so doctor siap
tanya nak masuk sepital ke dengan tekak dah kena ulser macam gituk
kalau masuk masa tu memang beraya kat sepital la aku jawabnya
so cadangan itu ditolak mentah-mentah no wayy aku mau raya kat umah
tak nak raya kat sepital walau pon tak pose aku cuma boleh makan bubur
time buka pose jek itu pon kurang cikit sakit kalau tak jangan harap apa
yang masuk semuanya sakit lelagi nak minum air memang meleleh airmata
then letak propolis (untuk ulser sangat bagus now cari dah tak ada sob sob)
memang Alhamdulilah bila letak memang la perit sangat sangat siap letak
dalam cawan campur air buat minum untuk setiap 2 jam sakit ooo
abis kalau tak buat macam gitu macam mana nak baik and nak raya kan
so malam raya tu still ada lagi tapi dah kurang Alhamdulilah pagi raya hilang
terus so dengan selamba doknya aku melantak ketupat, ayam masak merah,
kuah lodeh & rendang dengan alasan nak ganti balik aritu aku sakit tak boleh
nak makan giler ahh masa tu la weight aku start naik sedikit demi sedikit stress
sebab tu sampai sekarang bila kena sakit tekak jek aku takut ulser attack kat
tekak hah itu la yang aku nak story masa kena ulser bebaru nie stress siot
aduii nak kena selongkar laci cari ubat selsema dengan tekak tengok lagik
beberapa hari nak raya boleh kena sama macam 2 tahun yang lepas benci
taw lepas buka nanti apa lagik makan ler ubat dengan harapan moga
cepat la hilang sakit-sakit nie walau sakit pose tetap pose weyy tak terniat
pon nak buang coz malas nak ganti pose banyak-banyak cukup ler
minggu lepas seminggu tak pose karang nak ganti balik punya la MALAS
mau join aku berhenna...?? dari kol 8 malam hingga 9 malam di Steak Houz
Taman Molek wee tercapai niat walau aritu aku dok membebel kata tak nak
aku dah kasi design kat akak dayu (yang buat henna tu) tak tahu la dia caj
berapa design tu simple dah send kat whatsapp send dah lama 27 July 2012
see before nenek masuk hospital and before nenek meninggal hurmmm
then ingat nak buat kat tapak tangan sekali saja nak menggedik punya
pasal tengok la nanti macam mana sampai niat nak buat kat kaki over
sungguh aku tak la sampai kaki just tangan jek la sebab dah bese la weyy
kalau raya mesti nak buat henna itu pon tengok la tahap busy macam
mana macam tahun-tahun lepas tak buat sis kata nak pergi 8:30 malam
hoyeee malam berinai :p hari nie tak jadi lagi nak pergi popmyberry
haishhh esok nak pergi la tak pon lepas raya jek la pergi apa boleh buat
last minute punya persiapan memang suker sangat buat...!!!
and aku nak pergi Angsana mau beli cake lapis sarawak mengidamm beb
adeyy pengsan kalau ikut napsu mengidam baru semalam lepaskan satu
napsu mengidam iaitu red velvet cake kat Starbucks adeyyy makin temok
la aku ingat bulan pose nie dapat la turun sedikit tapi makin naik :(

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!