♥ Play-Doh ♥


Dari dulu time aku kecik-kecik asal nampak iklan play-doh jek mesti aku rasa
macam besttnya nak satu boleh tak...??
masa tu johor belom bukak toys r us lagik kalau nak kena pergi beli kat singapore
selalu cakap dengan mum nak beli nie boleh tak tapi masa tu mana ada duit extra
kira duit gaji daddy gam-gam untuk kami sekeluarga so no extra untuk beli toys
now anak-anak buah aku semuanya untung nak ni nak tu tujam tu jugak boleh
dapat apa ingat walau aku dah umur 22 tahun dah lama taw aku asyik cakap
dengan mum aku tetap nak beli tapi sampai ke sekarang tak beli lagik hekhek
ye la masa tu cakap pon just main-main kalau pergi dengan mum aku suka
kenangkan kembali kisah sedih itu sob sob sob *kesat airmata*
aku dah survey play-doh ni dari aritu aku cakap dengan sis aku nak beli lepas
tu nak sakitkan hati yayaz kekonon hoyee ashyu ada yayaz tak de giler macam
bebudak tak cukup umurkan tapi aku suker coz dapat buli yayaz miahahhahaa
aku dah tengok rega dalam rm50 tak pasti masuk sekali tak yang box box tu
sama ada yang tu cuma rangka jek ke uwaaa nak beli ahhh nak main puas-puas
best dohhh benda alah tu dari kecik-kecik mengidam nie tapi tak dapat-dapat
tapi itu la limited jek tak banyak tak pe aku ada fikir 2 item either ice cream
or burger ke hape entah dua-dua tu rega sama ahh tak kira nak jugak nak jugak..!!
Insya Allah jika ada rezeki memang aku akan beli jugak tak pedulik kalau kena
kutuk ke kena apa yang penting nak puaskan hati and hajat masa kecik-kecik
nak main play-doh hehehe...!!!
aku rasa weight aku naik lagik la alamak habis ler ingat dapat la turun banyak
tapi makin naik banyak jek nie stress betol tu satu hal pasal weight :(
yang pasal nenek aku kini berserah pada takdir saja kepada yang baca entry ini
tolong ye doakan supaya nenek tidak menanggung sakit berterusan terima kasih..
aku nak sambung tengok kat youtube pasal play-doh mana yang lagik best...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!