♥ Yogurt Mask ♥

 
 

Tadi aku pergi Etude House nak beli skin care kebetulan ada promotion
sekali dah pilih punya pilih toner plak tak ada sebulan dari sekarang
baru sampai pulakkk then cina tu kata amek jek yang lelain toner tu
boleh use toner lain ehhh no no no aku nak semua complete senang
nak budjet so total sementara ada promotion RM190 kalau harga
asal rm200++ oleh sebab dah frust menonggeng aku pon beli la yogurt
mask memang nak beli pon fuhhh frustt betol la...kena tunggu sebulan
lagi la jawabnya tak apa wait wait and wait so siap booking lagik
aku dah bekenan dengan lotion tu kiut jekkk comeyy habiss so nanti
nanti aku beli plus aku nak beli yang ini jugakk


hah aku mau beli yang ini jugak tapi nie just toner dengan cream saja
tak apa nanti aku nak beli toner jek sebab aku ada baca ianya boleh
freshkan muka and nak kena beli yang bottle kecik yang spray spray tu
sis pon dah terjebak beli bb cream hehehe ....
kalau make up aku suka brand MAC tapi kalau yang simple jek aku suka
brand etude house nanti aku nak beli chocolate bath lah so sedapp bila
aku smell wahhh banyaknya berangan nak beli dulu suka brand body shop
now dah beralih arah ke etude house huhuhu
yogurt mask tu 2 for rm15 so alang alang tu aku beli 4 so kira la sendiri
ingat nak beli mask 5 for rm15 tapi malas la better beli yogurt mask lagi
bagus tetiba rasa macam alamak sayang plak nak use :p
kata review yang aku cari semua kata kalau pandai jimat cermat boleh use
sampai 4 kali and guna selepas dah bersihkan muka letak toner cream baru
apply so can use dalam 15-30 minit tapi untuk muka aku dia kata can use
sampai 40 minit wahhhhh suker suker masa aku tanya pasal skin malgem
nie katanya aku can use toner nie pagi and toner white moistfull malam
no no no aku akan use toner nie bila ada masa jek....
ehhh yang yogurt mask tu lepas guna ada balance letak dalam fridge
tak sabarnya nak jaga kulit menggunakan etude house wink wink
nanti lepas aku dah use yogurt mask aku akan buat review entah bila
la nak pakai huhuhuhhu

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!