♥ Bani Rabbit ♥

 

My new purse wink wink
kali nie aku mencuba plak brand bani rabbit
actually nie aku beli masa pergi legoland tapi macam malas plak nak
snap gambar masukkan dalam blog :p

Tadi baru ingat ahh masukkan jek la konangan
selama nie aku tak pernah dengar brand bani rabbit
so kedai nie kat Medini Mall Legoland

Memula ingat nak beli box lego kat big shop legoland
tapi macam ala tak jadi la so masa pergi tu ada nampak hello kitty
bila masuk ohhh perfume rupanya

Padahal masa nampak bani rabbit punya kedai sis dah cakap
nanti balik nak singgah aku pon okey lagi suker....
so bila dah tengok hello kitty tu perfume aku pon tak jadi beli
and terus gi kedai bani rabbit

Kebetulan ada sale discount 15%
padahal ingat nak cari small bag untuk letak solution and case
contact lens last last aku pergi beli purse :p
beli jek jalan bukannya pakai pon huhuhuhuuhuhu

Tapi kali nie kena kot sebab kan aku simpan pass annual legoland
memula daddy yang simpan kan termasuk la i/c
aku kan malas nak simpan and malas nak bawak cuma lesen jek
daddy tak simpankan ikutkan hati kalau boleh nak jek daddy simpankan
termasuk segala kad kad bank :p tapi macam over la plak

Okey sambung balik terbekenan la plak itu pon pusing pusing
tak tahu nak beli apa sebab semua kat dalam tu cute cute
rasa macam nak jek borong semua :p *overkan*

Aku suka backbag dari handbag
senang then kat bani rabbit pon ada tengok harga okey tunggu
next gaji baru beli :p
tu pon aku beli purse hasil balance duit beli iphone

Lain yang nak beli lain yang aku beli
selalunya aku always macam gituk :p
disebabkan cute sangat rasa macam best jek kehulur ke hilir
nak bawak tapi tu pon cuma amek bila nak drive
pasal malas nak keluarkan lesen :p

So nie dalam yang aku amek kat google
malas nak snap kat dalam purse

 

 

Ada jual luggage sekali tapi bila perhatikan betol betol
sekali kena campak confirm jahanam
so tengok ajek la :p

Nie tak tahu la bila akan bertahan
aritu ingat nak beli hello kitty sekali bila tengok pattern semua sama
and tak ada yang baru grrr

Aku suka purse yang macam gini
tak suka yang normal macam pompuan pompuan suka use
rasa macam tak cute jek
better yang cute and love this purse so muchhhhh

Sis sempat beli handbag bani rabbit besar jugak la
katanya senang nak put harta karun arryash
and bag tu if kotor can wash hehehehehhe
aku jumpa website dia seyyy nahhh click here

If boleh beli online lagikkk syokkkk
masa beli purse nie aku nak yang betol betol pink
sekali stock finish then aku ask la if yang pattern
lain color brown ada tak pink maybe rezeki aku kot
ada pink fuhhhh lega paper bag bani rabbit pon cantik

Aiseyman now tersuka plak brand bani rabbit
grrr ada ada jek la aku nie...!!!
okey nak buat donut *gigi baru cabut terus makan donut*
 
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Anonymous said...

salam kak, sling bag dekat bani rabbit tu mahal2 tak? hehe :D agak2 dalam brapa puluh ek? sy tengah survey kedai beg murah2 sbb bajet tak cukup nak beli mahal2. masih sekolah, duit tak banyak. hehehe

Amoi Farah said...

Harga dia boleh katakan agak mahal jugak selagi tak de RM100++ payah sikit lah..paham-paham la ehh maksudnya..

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!