♥ Roti Telur ♥

 

Bila lapar cari roti telur
Bila boring cari roti telur
Bila tak de mood nak makan cari roti telur
Bila tak masak cari roti telur
Bila sarapan pon cari roti telur

Roti telur nie dah jadi macam favorite 
kadang kala aku sendiri kalah dengan tekak bila tekak terasa nak makan
roti telur hikhikhik over
macam mana nak diet nie..???

Kalau dulu suka buat bentuk tiga segi kekadang bentuk gini
kalau rajin suka potong small small square
selalunya kalau buat small small square bila buat untuk minum petang
aku suka eat roti telur dengan hot milo syokkk

Kadang kadang kalau buat boleh terhanguss la pulakkk haishhh
hampehhh betol selalunya aku suka use butter untuk goreng
berbanding minyak coz malas nak percik percik minyak
kalau butter tak sangattt actually tak suka dengar bunyi minyak
kalau masak macam menyampahh gitukkk

Hari khamis memang hari yang membosankan :p
bukak tv tak ada cerita so bila boring mula lah
selongkar cari menu kat dapo apa boleh mengunyah
sangatt bahaya memang makin bertambah gemokk hoccay

tapi aku dah buat request dengan bibik
esok pagi tolong buatkan roti telur
then nak buat hot milo yang panas sangat
jahitan gusi dah okey so tak risau lagikkk

Ehhh monday nie cuti kan hari 1 malaysia
so confirm clinic gigi tutup hohohohooh
maybe tuesday or wednesday kot tengok la
kalau rajin ehh kena rajin nie tak boleh buat main main

Roti telur and hot milo tak sabar nak menternak lemak
berbuih jek mulut kata nak diet tapi hampehhh
sungguhhh dugaan nak diet hohohoho
entah apa apa jek entry nie la banyak merapusss

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Kakzakie Purvit said...

Kena stok banyak-banyak telurlah kalau gini gayanya hihi...

Amoi Farah said...

Kakzakie: Hehehe tu la kena ada stok banyak

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!