♥ Cabut Gigi Pulak ♥

 

Masalah gigi ku belom lagik selesai tapi now tinggal lagi satu jek
untuk menampal gigi atas haishhh tak ku sedari taw taw ada lobang
so tadi siang terpaksa la menadah mulut tunjuk gigi kat Dr Mathew
actually nak tengok jahitan windsom tooth yang aritu aku buat

Fuhhh sekali lagi Dr Mathew beri ubat yang sama seperti
operation windsom tooth fuhhhh thank u Dr Mathew
sebab dia tahu aku nie pengecut :p

Kena 2 injection perghhhhh tu pon still ada rasa sakit :p
di beri jugak ubat kebas kebas hehehhehehe
so tak de la rasa sangat meeeoooowwwww

Masa menarik tu pon terasa oo nyilu sakit
tapi menahan jek la mujur kejap jek yeeayyy
and Dr Mathew show mum cannot di selamatkan lagik
lobang kat belah tepi ayoooo bila masa lobang tu wujud
nie pon haishhh entah la hope after this settle masalah gigi ku

 

Selamat tinggal gigi yang bikin ku seksa
every day 3 kali aku makan panadol extra untuk hilang sakit
tu belom masuk pakai koyop lagikkkk
bikin seksa mau tidur saja grrrrr

Semoga selepas nie gigi ku kembali normal no more sakit sakit
lepas nie aku boleh tidur dengan lena dan tenang
no more panadol and koyop kembali ceria no more sakit

 

Grrrr terbang RM550 ubat segala jenis ubat and injection
uwaaaa kalau la tak cabut gigi lopas dah beli power bank
boleh beli 2 ketul lagik grrrr

Walau mahal tetap jugak ku mencari Dr Mathew pasal
hanya dia jek mengerti betapa takutnya aku cabut gigi injection operation
benda benda yang mengerikan nie semuanya aku takut
oleh itu di beri ubat supaya aku rilex and tak takut :p

And change dari spek ke cermin mata hitam then pejam mata
miahahahhaha tengok jarum nak injection jek dah kecut segalanya
apa boleh buat takut tu masih berleluasa bangatttttt

Okey settle now bila baik tunggu nak tampal yang lobang
after that finish and kalau boleh cepat la baik sakit
even tak tampal lobang tu Amin Amin Amin 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!