♥ Legoland Part 3 ♥

 

Tak ingat apa name game nie tapi yang pasti ianya boat and ada splash air
hah nie bermulanya basah lecun yang palinggg power and besttt
sekali main jek daddy dah lecun habis basah kitaorang pon sama tapi tak
seteruk daddy habis semua baju seluar basah miahahahhahaha
masa tu aku takut gak la phone masuk air masa snap nie bebudak yang jaga
cakap simpan phone nanti kena air aku dalam hati taw la nak snap kejap
jek nie nak masukkan dalam blog :p

Game nie dekat 7 or 8 kali main
memula umairah tak join main so kita kita jek yang main lepas dah basah
rilex siap perah perah lagik baju over kan
then aku cakap la nie kan dah basah nak keringkan nanti kita play
roller coaster confirm kering :p

Orang yang jaga tu siap kenal muka kitaorang asyik kitaorang jek
ulang ulang main game nie bestt oooo main game nie
tak puas main walau pon dah banyak kali ulang

Siap dia nak offer sorang satu boat kat kitaorang hohohoho
no hal lagik kitaorang suka :p

Umairah la paling lecun tapi rilex jek play cuma dia takut
tang T-Rex tu jek yang lelain okey siap ajak aku duduk tempat
paling depan sempoiii aku okey jek belakang tengah semua okey

Yang second last kalau tak silap terhantuk kepala aku dengan
kepala Umairah fuhhh berpinar pinar kejap mata blur sekejap
disebabkan aku pakai contact lens so aku nak kena jaga la
masa first time mata masuk air sebab splash dah pedih kejap
so elakkan pedih tutup la muka :p tapi best

Bila dah habis basah lecun kol 3 gituk dah kena panggil makan
so walaupon basah bila jalan jalan gituk a bit kering la
tak de la basah macam rendam baju dalam air just cikit cikit jek
lelagi suar jeans jenis susah nak kering hampehhhh

 

Bila masuk tempat aircond sejukk gilerr lagi pon masa tu baju dalam
proses nak mengering sedikit hohohoho
kebetulan hujan gerimas so masa tu cari tempat makan 

Ku pilih spagetti meatball memula fikir nak spagetti or nasi ayam
tapi tak best plak makan berat berat nanti nak play game lain
takut muntah la pulak so ku pilih nie....

 

After dah selesai isi perut play this game plak
memula nak pi main roller coaster then semua nak play game nie
siap ajak berlumba lagik hehehhehehehe

Aku dengan bibik play this aku suruh bibik pijak minyak
aku kawal strearing sempat aku usik bibik cakap yang aku
tak cukup duit nak beli boat tapi tak apa la aku dah bawa
bibik naik boat nie :p

Siap berlanggar dengan boat lain padahal target nak langgar
boat group kitaorang sekali tak dapat hehehehehe
aku dah dapat laluan betol sekali bebudak tu plak asyik
terpusing pusing so aku cakap dengan bibik confirm kita langgar

Bibik siap tanya aku pandai swimming tak kang kalau terjatuh
hampehhhh susah la nak jatuh kan boat tu jenis susah jatuh
tapi besttt ala just kawal strearing jek and tekan minyak

Then beratur reramai naik train melawat sekeliling miahahaha
tapi tak jauh pon dekat dekat jek bila nampak mum jerit panggil
mum biasa la kata over :p

After tu pergi main yang bomba tu kekonon nak pergi
rescue la alahaiiii punya la lama nak gerak dah lompat lompat
nak gerakkan tu belom lagik nak pam air untuk padamkan api
hehehhee tu jek ayyash nak play banyak kali siap cakap
ada api lagik hehehehhehehe

Then nampak ada show sekodeng sat rupanya magic show
tu pon tak tengok habis ada lah dalam 2 kali magic gituk
terus keluar dari situ nak main game lain

Tunjuk ayyash ada game aeroplane kan ayyash suka
so main ler satu round masa tu aku dengan ayyash play
siap aku cakap dengan ayyash kita tak payah fly rendah
kita fly tinggi sangatttttt ayyash ikut jek hehhehe

Lepas tu pergi ke tempat bulat tower yang boleh tengok
johor dari situ bibik siap tanya nampak KL tak motippp
tu pon just nampak bandar johor bukannya satu johor hohoho
aku memang tak amek gambar pasal seluar masih lagi
basah so takut la nak put phone so just bawa diri jek :p

Then lepas tu main tarik tali untuk naik atas sakit tangan
nak tarik tali lelagi lepas dah berhempas pulas naik ke atas
merah gak la tangan sakit oooooo

After play ingat nak main lagik roller coaster
sis siap nak main boat tu lagik kalau sekali okey la tak basah
sangat then sis malas coz baju dah kering baju sis
aku nie baju kering seluar masih lagik lembab lembab

Ajak daddy pergi naik tower tu then daddy okey nak
pergi toilet aku pon nak pergi toilet then keluar jek dari
toilet daddy kata nak cepat pasal nak buat pass
so tak play pon roller coaster then pi big shop ingat nak
borong tapi tak de apa pon best and cute hurmmm

Aku cakap dengan sis nak bukak contact lens so pi la
toilet pasal dah tak de nak play game and nak balik pon
legoland tutup kol 8 malam okey....!!!
bebudak sebuk play kat playground

Sejak kes Melaka tu pergi memana aku nak bawa solution
and case contact lens senang and always bawak spek
so dah habis main game terus bukak contact lens
dalam hati dah berkata balik nie nak tidur hehehhehehe

 

Contact lens dah bukak muka dah comot sekali daddy kata nak amek
gambar untuk annual pass aku dah arghhhhh muka dah macam apa
berpeluh mujur aku angkut compact powder and lipstick
heyyy aku dah use new lipstick yang etude house tu cantik n nice
mum pon cakap tak over sangat hehehhehee

Mujur hasilnya okey muka tak nampak bercapuk coz campur
bedak, peluh and air splash tu fuhhh legaaasssss
masa nak snap gambar cepat cepat lepaskan rambut dari ikat
and adjust adjust cikit supaya tak nampak serabut :p

So masing masing deside nak makan dulu sebelom balik
sebab bebudak kalau masuk kereta dah dapat puting confirm
akan tidur so pergi la makan kat fish Manhattan 

 

Hasil makan semalam malam :p
sempat order spagetti padahal masa lunch pon makan spagetti jugak
tapi malam tadi makan gituk gituk jek maybe penat kot
sebab tu selera makan macam terputussss *lari diet*

Before makan aku and sis cepat cepat keluar dari legoland
sebab aku ternampak ada kedai tu jual barang hello kitty
sekali pergi tengok alamak bag dia tak sempoi la
so tak jadi just tengok ajek

Then ada kedai Bani apa ntah jual bag bag comel comel plak tu
rasa macam nak borong jek semua *over sekali lagik*
tapi kesudahannya aku beli purse cantik siap ada discount lagik
eiiii suker purse aku dah cantik wink wink

Padahal ingat nak beli box lego untuk put contact lens solution
spek compact powder and lipstick tapi fikir fikir balik
nanti makan space plak dalam bag aku so tak payah lah

Balik terus lepak kaki sakit giler
lama kan aku tak melasak lasak sekali melasak semua sakit
after nie hari hari boleh pergi legoland sampai la muakkk
dah ada pass setahun hohoho after nie tunggu waterpark plak
bukak boleh lenjan main air sepuas puasnya tapi ntah ntah
tak main pon air :p pergi main roller coaster hehehhehe.... 
  
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Ciktie said...

Wahhhh seronoknya

Amoi Farah said...

Ct Noraishah: Memang seronok sampai gelap kulit

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!