♥ Kenapa Tukar ♥

 

Kenapa asyik bertukar tukar and tukar...???
aritu kecoh kata nak guna digi kemudian change ke celcom
then suddenly bebel bebel kata change lagik celcom bukan ke aritu
dah change celcom apa nie banyak sangat yang entah apa apa...???

Yes aku kan change ke celcom then digi daddy problem bikin grrrr
tak dengar apa yang di cakap tak ke sakit hati..???
then asyik hah hah hah orang sekeliling tengok tengok mesti kutuk
pekak apa pompuan nie kesian muda muda dah pekak

So aku terus kasi number celcom tu kat daddy
kebetulan aku tak use sangat masih lagi dengan number hotlink
then lama kelamaan aku naik muak dengan hotlink
lepas tu kalau call sekejap punya la mahal pernah aku kumpul
top up dekat RM70++ then call mum a bit lama banyak pulak tu
habis kesudahannya credit tinggal RM50++ tak ke grrrrrrr

So masa pergi muar aku teringat sis kata kat situ dapat no murah
and cun cun so aku terus decide nak change number celcom
nak buang hotlink lagi pon BFF pon dah jarang sms 
so better la change 

Memula ingat nak beli number Melaka tapiii
orang tu entah ke mana dah la number tu simple and syok
hampehhh tak ada rezeki kot nak guna number tu maybe
number tu sama macam hotlink ku yang orang entah apa apa
call kebetulan dulu aku nak change number hotlink tapi malass

Then disebabkan dalam tu still ada credit
aku pass suruh mum habiskan credit dalam tu
call la sana sini last last mum pon cakap dengan aku
call mahal hah sebab utama aku change ialah call mahal
ingat nak dapat x2 sekali dapat xpax24 a bit mahal sedikit la
cuma bestnya dapat 3 free call

Last last aku just bebel bebel kat instagram cakap change number
cuma tak snap la gambar start pack
just snap gambar top up ajek itu pon dah lama aku tak masukkan
gambar top up kat dalam instagram :p

Padahal baru aritu top up
macam malas jek nanti next top up ajek la :p
so Insya Allah number nie tak kekal 
sebab aku still ada niat nak use postpaid 
tapi bukan sekarang la cuma tak sure bila hehehhehe

Lagi pun aku jenis muak use sama number untuk lama
so bila terasa nak change number so laju jek aku change number
tapi before tu aku akan habiskan credit kat dalam prepaid la :p
senang nak menapis orang orang yang aku rasa annoying

Untuk sementara waktu nie tak akan change la
tapi untuk masa akan datang ahaahhahhahaa
moga moga tak bertukar lagikk la 
number nie memang aku tak hapal malas nak hapal number
padahal simple jek number tapi nanti nanti la hapal :p

So bye bye Hotlink number birthday yang number tak di kenali
asyik call and sms kecohhhhhh
so welcome xpax please be nice to me ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!