♥ New Toys ♥

 
*Bukan nie yang aku beli*

Syukur Alhamdulilah dah dapat apa yang di idam idam kan 
ehhh cute kan furby nie tapi bukan nie yang aku beli
benda nie buatkan aku takut plak coz semacam lelagi kalau bergerak
sudah dengan rumah masih dalam proses pulih beli nie kang 
benda tu hinggap satu hal lagikkk 

Kenapa aku panggil benda yang aku beli tu toys..???
rasanya more kepada barang important aku kot
24 hours aku bersama dengannya so kan senang panggil toys
lagi pon aku dah biasa orang panggil ianya as toys :p

Semalam aku berjaya mendapatkannya hehehehhehe
pada tanggal 13.09.2013 bertarikh 20:52 *golek golek*
color white tak suka color black :p

Bukan tak nak tunggu keluaran yang di gembar gemburkan
sedangkan aku sendiri buat post wordless wednesday tu
dah tanya katanya yang baru tu keluar dalam bulan 12 gituk
itu pon tak sure lagik grrrr berapa lama harus aku menunggu

Kalau dah keluar pon aku nak kena menunggu lagikkk
lelagi color yang aku nakkk sangat tu confirm cepat tak ada stock
nak kena tunggu la stock baru sampai itu pon sometime makan
masa iskkkk tak sanggup aku nak menunggu lama lama

Tak kan every day nak makan hati dengan si note
asyik hang kekadang nak call tu kena menunggu hang settle baru
boleh buat call grr kalau la emergency tak ke rasa macam
nak campak jek kat dinding...??? tak pon rasa macam nak
jek rendam kat dalam air laut....!!!!

So semalam aku pon bertanya ada stock tak fuhhhh *kesat peluh*
mujur ada stock yippyyyy color yang aku nak tu GB option
tak kisah sama ada 32 GB or 64GB tapi berharap la 64GB
ada and palingg happy SA kata tinggal 64GB jek
hehehehehhehee i is soooo sukaaaa

Dan akhirnya berjaya jugakkk aku beli
before nie nak beli tapi ku pendamkan coz kan baru tahun lepas
beli note so pakai la dulu sampai setahun....
bukan isu tak de duit taw nak taw kenapa aku kata begitu...??
sebab ada manusia yang kepoh dok baca lepas tu jaja jaja
cerita yang sebaliknya i is so bosannnnn....!!!!!

So ku perkenalkan iphone 5 ku color white 64GB
sangattt syokkkk apa pasal kat machines tak banyak case lawa lawa
kalau dulu every time pergi machines rasa nak borong jek semua
case lawa sangattt sangattt tapi apa kena iphone 5 tak banyak
semuanya bese bese jek no girly girly frust betol

Malas nak pergi holiday plaza case kat situ tak tahan lama la
pakai few day dah mula retak sana retak sini or aku nie ganas
sangat ke pakai sampai jahanam case...???

Aku kan suka case bling bling
semalam sis tunjuk la kat aku kata nak case macam gini
hehehehe aku cakap dengan sis tak mo ahhh sayang
kang esok lusa confirm semua bling bling tercabuttt
kan dah cakap aku nie ganas :p

Aku malas nak beli yang macam bag kalau orang call
boleh bukak ke atas or ke tepi lecehhhhh
menyusahkan aku jek setiap kali orang call or nak bukak twitter
itu pon aku beli case yang ada lampu lampu sekali tadi bila
bukak terentap dah tercabut *bukti keganasan aku*

Tapi aku nak cari case yang cun cun and girly
tak apa sabar dulu nanti kang kalau jalan jalan and
jumpa boleh la buy :p

So taraa nie dia my new toys

 

Nanti after iphone 5s Gold dah banyak stock and orang tak mencari
aku nak sambar seketul dua :p
tunggu la nanti malas nak menunggu stock....Malas nak menanti
kehadirannya yang lama lagikkkk 

Apa yang ada di depan mata aku sambar dulu
bye bye note i dah ada boyfriend baru :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!