♥ Legoland Part 2 ♥

 

Dragon roller coaster....
ada 2 jenis satu yang macam pendek and lagik satu yang tinggi
memula ingat pendek tu sambung sekali asing asing huhuhuhu

Before masuk ke bahagian lain sempat gak singgah beli ice cream
and air aku snap gambar tapi malas nak upload tak tahu kenapa
so tak de la aku masukkan dalam blog hohohoho

Sambung balik so masa memula play yang kecik dulu
sempoi best rasa macam nak play lagik tapi tak play pasal nak
menuju ke yang tinggi so pergi la ikut way untuk ke tempat
roller coaster yang tinggi 

 

Dua-dua roller coaster aku lenjan :p
paling syok yang tinggi tu sampai 4 kali play itu pon still nak play lagikk
tapi bila tang naik tangga semua macam malas jek nak repeat :p

Memula aku pejam mata masa turun part tinggi after banyak kali terus
bukak lepas tu gedik buat menjerit jerit hehhehehehe
nie yang rilex punya tak ada yang ke bawah maybe someday aku nak
try ke bawah plak tapi USS lagik power roller coaster tak pe tunggu je

Daddy pon play gak roller coaster nie tapi sekali jek
kitaorang yang over berkali kali pasal best and tak puas asyik nak lagi
jek play over kan sanggup tu beratur :p

 

Lepas dah lepaskan gian dengan dragon roller coaster
temankan pulak budak budak naik train nie
okey lah lepas tu gelak gelak entah apa apa jek :p

Ayyash rambut tercacak cacak
duduk dengan umairah rilex jek dia mujur tak takut
and aku rasa dia dah berani la nak play play game walau sometime
aku rasa macam boleh ke ayyash play boleh ke aku plak yang over
risau sedangkan ayyash enjoy jek 

Ada 2 game yang aku tak snap gambar
satu tu apa ntah kingdom nanti kita akan tembak tembak
lampu kuning sekali dua jek pass tembak yang lelain tak
dapat nak tembak kebetulan aku duduk depan sorang

Masa masuk game tu memula blur nie game apa rupanya
game tu cisss dah masing masing nie nak tembak apa
entah la cuba la try try tembak apa yang boleh :p

Lepas tu game yang duduk then akan naik then turun tak ingat apa nama
tapi tu kids punya la so aku pon join la naik temankan budak berdua
memula aku fikir boleh ke ayyash play berani ke dia rilex jek
masa memula dia cuak kelakar tengok

Bila habis terus nak play lagik tapi kalau nak aku naik sekali
kena tunggu pasal ada 4 orang dewasa menunggu giliran
sedangkan tu cuma 2 orang dewasa jek boleh naik
so umairah kata tak apa dia boleh so aku tanya ayyash
dia boleh tak then laju jek ayyash cakap dia boleh okey
tapi tak nangis pon memula je ayyash cuak kali kedua siap
ketawa ketawa comel...

 

Ehhh sepatutnya jumpa nie dulu kan before jumpa roller coaster or
dragon roller coaster then nie ahhhh tak kisah la apa apa pon boleh

Dalam bebanyak lego yang display tu aku cuma tertarik nak amek
gambar masjid nie kenapa..??? pasal cantikkkk sangattt
yang lelain semua biasa biasa building jek
yang nie kan macam cantikknya

Masa nie sempat gak jeling jeling yang lelain
tapi kami tak amek satu gambar pon dengan lego lego nie semua
sebabnya ala kan lepas nie boleh pergi lagik nak buat apa amek
gambar or tak pe next time kita pergi kita snap gambar
gitukkk la masing masing busy nak main game
more exited nak main game dari amek gambar :p
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!