♥ Ohh Cake Chocolate ♥

 

Overkan sakit sakit tapi tetap maintain nak makan chocolate cake
aku suka chocolate fudge sedap dalam tu perghhh meleler air liur
tapi sakit tu ku letak ke belakang janji tekak dapat makan :p

Nak beli satu slice kang yang lelain tengok plak
so better beli sekali bulat kang esok esok lusa lusa slow slow aku boleh
eat tadi ingat nak eat lagik tapi nanti la lepas update blog :p

Selain lavendar i love SDS
lavendar yang ada macam crunch crunch sedap tapi keadaan tak
mengizinkan aku untuk makan yang itu so nie a bit lembut senang
aku nak makan tapi tunggu lepas dah baik aku serbu beli

 

Nie la yang membuatkan aku asyik terkenang kenang ajek
so one slice sangat tak puaskan napsu makan aku
ayoooo how nak diet nie...???

See semua suka makan siapa yang tak suka makan betol tak
selalunya kalau chocolate cake masing masing semua menolak
al maklum semua dah start muak makan chocolate cake
untuk elakkan muak so amek masa lama untuk tidak makan or beli
chocolate cake

Biasa la if hari hari makan memang lah muak
cuba kalau dah 3 bulan ke atas confirm akan cari jugak chocolate cake
lelagi dari aritu nak beli asyik tangguh jek pasal malas
bila malas menguasai diri tekak mengidam ku letak paling belakangggg

 

Buat masa nie until two weeks hanya cake seperti nie jek yang aku boleh
makan tak boleh makan keras keras semuanya lembik lembik
hurmmmm seksaaaaa

Yang chocolate tu payah nak bite so aku malas nak amek port
kang paksa paksa aku yang seksa menahan sakit
sebab tu aku kata walau sakit makan tetap maintain nak macam macam
so love this cake soft jek senang aku nak makan

Tapi tunggu after jahitan dah sembuh sepenuhnya aku tak pedulikkk
tetap cari yang lain :p
memula sis show ada marshmallow cake tapi aku tak nak aku nak kan
chocolate fudge kalau la amek yang ada marshmallow takut aku tak
boleh kunyah kan marshmallow lembik lembik so macam mana nak
kunyah kan leceh

Fuhhh mujur lepas gian nak makan chocolate cake
payah nak cari chocolate cake yang power macam gini
sponge also lembut sangattt bestttt
percaya la yang tak ada gigi also can eat ^_^

Cepat la jahitan gusi sembuh dah stress aku rasa semuanya nak kena soft
jalan kena soft dah la aku nie ganas seyes bila kita dah biasa jalan ganas
suddenly kena jalan slow slow and lembut lembut tak ke rasa macam
Ya Allah apa pasal lambat sangat nak sampai toilet
padahal bilik aku dengan toilet kalau jalan laju kejap jek sampai

Syok plak korek korek gambar lama lama and post masuk instagram
semua saudara mara yang aku follow 2 orang aku terpaksa
block and remove kang nanti mereka kata berlagak la plak nak show off
padahal tu jek la tempat yang aku boleh show gambar family secara private
tanpa risau ada sang kepoh nak sekodeng hurmmmmm

Cepat cepat la settle kan transfer gambar batch 1
ada lagi banyak batch yang aku nak transfer grrr lecehhhh
ingat nak sekali gus tapi tak boleh maybe berat kot tak apa
perlahan lahan transfer.....

Rasa macam minggu nie aku tak berapa banyak membebel
bila sakit menguasai diri jadi nya begini la
cuba kalau sihat confirm hari hari update ahakkksss

Bye(>‿♥)

3 Serius Talk:

Khamsi Abdullah said...

Kek coklat..yang moist..kegemaran saya! Haritu ada orang banje kek coklat yang ada lapisan cheese cake...urggghhh terpejam mata melayan!

muja said...

muja suka chocolate cake,, strawberry pun ok gak :D

Amoi Farah said...

Khamsi Abdullah: Kalau ada cheese memang power

Muja: Chocolate cake adalah killer bagi segala jenis cake

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!