♥ Legoland Part 1 ♥

 

Semalam cuti semperna Hari Malaysia so gunakan peluang nie untuk pergi
ke Legoland wink wink wink
kalau saturday sunday memang full la semua pelusuk negara ada
so semalam just Malaysia saja cuti so tak berapa ramai sangat la

Keluar dari rumah dalam kol 8 lebih gituk then siapa nak breakfast
kat rumah dah selamat la breakfast tapi aku tak coz tengah bersiap
sekali contact lens colorvue cannot use mata pedih mujur ada stock
freshkon terus bukak and use adeyyy colorvue bikin hal bencikkkk

 

Breakfast KFC alamakk my burger terlupa nak letak plak :p
tak apa la so nie jek la breakfast sempoi sempoi sementara menunggu
pintu besar utama legoland bukak :p

 

Ticket legoland sementara menunggu beli ticket sempat gak la pose
macam legoland nie aku yang punya :p
gambar gambar syok sendiri lagik gedikkkkssss shukerr...!!
nie ticket yang sekali masuk punya katanya kalau dah ada nie senang
nak upgrade ke setahun wink wink

Lepas jek pintu besar utama dah aim nak main roller coaster
ajak sis dia tak nak hampehhhh tapi ku paksa jugak miahahhahaha
dengan bibik sekali main roller coaster tapi bibik lagik rock
main roller coaster pakai baju kurung :p

 

nie sementara beratur menunggu giliran aku sempat snap gambar :p
macam tak menyabo yabo jek nak menjerit 
tapi hehehehe tak jerit pon cuma part turun tu boleh plak aku pejam mata
padahal feel kat situ power....

Best la jugak pusing pusing kat atas memula ingat mesti aku takut
tapi Alhamdulilah aku dah tak takut nak play roller coaster
yang nie aku just naik sekali jek ingat nak naik lagik tapi masa tu
dah busy play game lain

So masa nie daddy, aku, sis and bibik play roller coaster nie
memula umairah and kak mai nak naik then umairah tak jadi 
dia kata tak nak padahal sebelum tu beriya iya nak naik aduhaiiii 

Ayyash busy main game lain lambat nak menunggu ayyash besar
nak ajak dia play roller coaster :p
mujur ayyash tak takut play kids game fuhhh lega

tapi satu nie jek ayyash cannot play
ingatkan lepas rupanya tidak padahal tak bahaya pon tapi tak tahu
nape cannot play

 

This game ayyash tak lepas untuk play
padahal bukannya bahaya sangat just pusing pusing gituk jek
maybe ada la sebab kot kenapa ayyash cannot play
mujur ayyash tak nangis kalau nangis tak tahu macam mana nak pujuk

Best la jugak pusing pusing sambil jerit jerit panggil ayyash
then pura pura nak capai ayyash and masukkan dalam benda bulat
nie donno the name mai naik jek :p

play game nie after dah penat beratur naik main game apa ntah
sekali rosak la pulak hampehhhh semua membebel bila di beritahu
yang game nie cannot play apa benda ntah rosak
aku dengar la mereka nie membebel penat penat beratur dah buang masa
rilex ahhh aku pon beratur gak lagi cian ayyash mujur memula
tu dia dapat play bila nampak aku beratur dia nak lagik
sekali rosak huhuhuhuhu

P/S: Entry legoland nie aku buat berpart part pasal senang nak 
adjust gambar aku malas nak masukkan semua gambar dalam 
satu entry nanti berat nak loading lelagi internet kalau slow 
and aku malas nak  masukkan gambar banyak banyak if satu 
entry so better aku buat berpart... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!