♥ Lego Cute ♥

 

Semalam pergi lagi legoland hohoohohohoohooo
sejak sejak dah ada annual pass every sunday jek mesti nak pergi
kalau ikutkan macam hari hari jek nak pergi tapi cannot lor
makin gelap la kulit

Semalam dok bercerita dengan yang jaga train tu
nampak tak gambar girls and boy tu..???
tapi yang boy tu kepala senget la plak hampehhhhh

Benda tu ley tukar dengan staff staff legoland
kalau ada di antara staff yang tak nak kasi take name dia and report
bagi aku la aku dah create cun cun memang aku tak nak change pon

Yang kelakarnya masa dah siap semua nie pergi la jalan nak play game
so ada staff yang nampak kitaorang use nie cepat cepat dia tutup
miahahhaha aku tak hengen pon nak bertukar lego nie dengan kamu

Aku sangkut kat annual pass so dah macam budak sekolah plak
yang bestnya semua perhatikan jek kitaorang buat demikian
aku amek pink and tulis nama then dapat la free yang black tu

Arryash siap bikin sendiri kekonon nak jadi police man
aku punya yang boy tu doctor so kalau girl tu sakit ley rawatkan
sis siap kutuk doctor lego tu kata skema then aku kata kan doctor
banyak yang jenis skema opssss terkutuk pulakkkk

Sengaja letak nama Farhanna pasal kat annual pass nama ku sangkut
tak cukup hampehhh tu la panjang sangat nama kan tengok :p
ingat nak letak nama Amoi Farah tapi macam malas la plak :p
nanti next time aku nak letak kat tepi gambar love and word Amoi

Selepas dah buat demikian nak cari gam yang kuat silicon gam
nak game semua lego tu supaya orang orang lego tu tak bergerak
and paling penting tak jatuhhhh

Semalam tak puas dapat main boat air apa ntah nama lupa
and malas nak amek tahu :p
sambung balik semalam dapat play 2 round jek 
then sejuk kena angin petang so next time memang nekad nak bawak
baju memula sis yang kata tak nak pergi bila dah sampai hampehh

Roller coaster plak just play project X yang dragon tu tak play
pasal takut tempat cabut gigi sakitt tu yang rest dulu
kang terhentak hentak bahaya la plak kan
tunggu la ehhhh next time :p

Dah beli sunblock pon hitam jugakkkkk
dah tak tahu macam mana nak buat berbelang habisss
dah macam zebra :p

Kalau every day pergi memang confirmmmm
akan jadi segelap gelap nya grrr nak putih payah
nak hitam kejap ajek mencikkkkk taw

Kali nie malas dah nak snap snap gambar
simpan phone dalam pocket elok elok :p
cuma semalam memang tak tahan panas terik sangat
and nak menapak pon macam malas jekkk
rasa macam nak mintak train hantarkan jek :p

Semalam tutup kol 8 so balik malam
enjoy habis habisan padahal kaki dah sakit
dah tak larat nak berjalan hohohohohoohoho
mujur today dah okey.......

Next week ada kenduri so tak boleh pergi grrr
nak snap gambar or not ekkkk....
akan ku fikirkan nanti...

P/s: Bila la nak dapat layan MJ12 dah lama tak dengar
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!