♥ BBM On iPhone ♥

 

Now tengah kecoh BBM on iphone tu......
no need to buy blackberry sebab iphone dah ada software yang
sesiapa pon can use bbm 

Percaya la best ooo use BBM
lelagi sesiapa yang pernah use blackberry sebelom nie
ye lah blackberry tak de instagram so kan macam tak syok kat situ

Tapi yang tak bestnya sebab bbm kan dah biasa dengan blackberry
so kalau kat iphone mesti macam whatttt bbm dah ada kat iphone
biar betol bukan main main ke

Memula pon aku macam tak percaya betol ke apa yang aku tengok
kebanyakkan yang download bbm nie more kepada orang arab
so aku pon kepoh la pi tanya macam mana nak download
then Alhamdulilah orang tu ajar katanya kena change country

Tapi aku nie spesis yang akan mencuba sampai menjadi
so memula type BBM then tak jumpa then type blackberry
sekali jumpa yippyyyy

Bila download open error aku dah macam pe hal plak nie
then remove lepas tu download balik 
bila open lagikk okey under maintenance
so aku biarkan saja la sampai ler semalam teringat balik
try la register ehhh boleh la pulakkkk

Kalau dedulu ada id can sign in guna id tu
tapi aku nie spesis lupa pada username and password
so aku create jek la new senang siap simpan segalanya
takut terlupa macam dulu masa aku use blackberry
lupa password until now cannot open frustt betoll
nak reset tak tahu macam mana

So now dah happy aku boleh berbbm tanpa perlu beli blackberry
dulu dulu ada berangan nak beli blackberry torch tapi tu la
malas nak activekan BIS lecehh oooo
then now iphone can use bbm so happpyyyy
cuma donno can change tak ringtone message for bbm
kalau blackberry taw la macam mana nak setting cuma
kat iphone belom godeh godeh lagik

 

Nahhh my BBM pin 76707B53 
kalau rasa nak add sudi sudi la add nanti ku accept
sengaja letak nama Farra Farhanna bukannya Amoi Farah
tak apa la aku khaskan nama Amoi Farah cuma untuk blog saja

Bukan apa nanti kejap lagik ada yang persoal aku nie chinesse ke
itu la nie la so malasssss baik use jek name tu senang
eiii suka bagetttt kan use bbm again

Hope tak de la nanti suddenly pap cannot use again
rupanya pihak blackberry marah apple gunakan bbm
dah blackberry tak laku grrrrr

Nak pujuk sis gunakan bbm pin nie senang and mudah
weeeee tak sabar nak use and nak cari gambar
now aku put gambar kaabah jek dulu nanti nanti la cari
gambar malas betol nak mencari and phone pon tak de battery
tengah charger semalam malas nak charger miahahhahaha

Dah mai dah penyakit malas nak charger phone
weeee now i can use bbm without use blackberry phone
fuhhhh selamat bajet ku :p
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!