♥ Kisah Pop Phone ♥

 

Kisah tahun lepas kalau tak silap tak percaya click sini
aku beli nie tahun 2012 aka tahun lepas la
tapi percaya la betol kata mum yang aku tak akan guna benda alah nie
masih tersimpan rapi dalam box :p

Dah lama tergerak hati nak mencari kembali pop phone nie
a bit senang la kot untuk jawab call tapi itu ler malas nak
mencari nanti kena bongkar balik kena kemas balik malas lor

Tapi disebabkan hari nie extra rajin donno nak buat apa mulakan
misi untuk mencari sedangkan semalam dah list dalam kepala otak
nak kemas bahagian skin care and cotton pad tapi malas
plak tengah tak de mood haishhh bila la nak ada mood

So selongkar punya selongkar yeaayayyy jumpa
beli RM99 but sekarang tak sure sama ada mahal or murah
tapi aku geyammm jek tengok pop phone hello kitty
ikutkan napsu nak ajek beli tapi membazir la pulak
coz dah ada yang pink nie.. :p
pak tam punya yang yellow pon dah tak tahu ke mana pergi

Tapi masih ada lagik ke yang use rasanya macam no more kan
coz masa pop phone nie pemes ramai yang use maybe
now dah macam tengelam balik kan
 tapi if aku use macam mana nak sumbat daa pop phone tu
unless if aku ke mana mana bawa handbag so maybe can
tapi aku tak suka bawak handbag huhuhuhu use kat rumah aje la

 

Miahahahahha cun tak or tak cun...?? *apa daa ayat*
dulu niat beli untuk use phone lain but now last last phone lain yang aku use
okey la kan dari langsung tak use :p
nie kalau arryash nampak confirm suka buat main
adeyyy if yellow tu still ada okey la untuk kasi ehhh ehhhh mentang mentang
yellow tu not mine suka suka hati jek kan :p

Wayar pink pon dah nampak macam kotorkan sedangkan tak pernah
keluarkan dari box or maybe memang macam tu dari dulu cuma aku jek tak
perasan ye la dah nama sejak beli tak keluarkan dari box

Masa pak tam use yellow katanya lama kelamaan orang call tak dengar
tak silap yellow dah berpindah hak milik ke sis kot
sis nak beli then pak tam kata tak payah guna dia punya entah la
aku pon dah tak ingat :p

Dulu aku cerita sengayut sambil bermain main gentel wayar kan kan
kalau tak caya cer tengok balik :p *motippp nak paksa orang*
percaya la until now tak bergentel pon wayar tu pasal tak pernah
sengayut call mum pon kejap ajek :p

Haishhh rugi rugii ehhh tak rugi tapi untung ooo
tak de la sakit telinga :p
aku kalau sapa sapa nak call or bebual suka sangat bukak
loudspeaker senang just put satu side and aku can buat kerja lain
dalam masa yang sama telinga aku pon tak de la panas :p

Now a bit senang la nak use coz tempat bulat untuk cucuk
earpiece dah kat bawah so tak de la macam wayar huru hara
kalau iphone 4 and 4s kan cucuk kat bahagian atas
so a bit leceh coz aku selalu tertarik wayar tu dah kata aku nie
ganas so senang la wayar tu terentap huhuhuhu
cuma tang tak best ialah aku cannot beli earplug yang cute miut
frussttttttt tapi boleh ajek nak letak kat bawah cuma buyuk la plak

So akhirnya guna jugak pop phone setelah setahun lebih aku
peram kat dalam tempat khas peram barang :p
cuma rasa macam alamakkk betol kata mum yang aku tidak
akan guna cuma membazirkan duit beli ajek :p

After this maybe use kot itu pon kalau ingat
siapa la yang nak call aku :p
battery habis pon bukan pasal call tapi asyik bermedia sosial
after this maybe boleh beli power bank kot *misi membazirkan duit*

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Mysara Ab Rahman said...

ada tgok pasal hp ni dlm entry fatin liyana..unik

Amoi Farah said...

Mysara: Kan tapi nak guna kat luar tu yang macam tak terguna sebab tak tahu nak sangkut kat mana

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!