♥ Etoinette Crystal Shine Lips ♥

 

Tiba-tiba rasa macam tak sabar plak nak buat entry pasal nie
kang kalau aku tangguh esok lusa confirm sampai bila bila tak update
terus zass amek new lipstick nie and terus snap snap *overkan kan*

Aku dah lama bekenan lelagi packing dia sangat lawa and sempoi
pernah aku fikir nak beli dulu tapi reganya alamakkk better ku pilih MAC
so semalam ke hari apa tetiba tangan nie gatal la sangat bukak
My Etude House kat pesbok sekali jek baca makkkk sukaaa sangattt nie
apa tu hah nie hah

 
*aku crop pasal nak tunjuk rega*

Daripada RM89.90 turun ke RM29.90
so time time begini harussss ler grab and few things jugak lah
from RM100++ turun ke RM50++
sebab tu aku grab sekali dengan facial foam baking powder
senang pergi mana mana just bawak tu jek

Alhamdulilah impian ku menjadi realiti
berjaya jugak aku menghabiskan duit untuk beli new lipstick
rasanya macam dah lama aku tak beli pasal jarang guna :p

Sis plak siap berlagak kata tak berminat semua nie
ye lah suka hati hang lah sis sendiri punya duit sendiri punya suka
ehhh pepatah apa kah itu...????
pepatah yang keluar secara spontan dalam kepala ku :p

 

Pink jugak yang menjadi pilihan hati ku ^_^
color nie just nice tak over aku tak suka color over over rasa macam
bibir jek jalan ke depan :p
color code nie PPK003 actually ada dalam pack siap small sikat taw
rega pon sama tapi color tak lawo la plak hampehhhh
kalau tak dah dapat small sikat tapi bukannya guna nanti

Aku suka tengok design packing dia sangat cantik and sempoi
kalau guna mesti rasa auwww lawanya cutenya girlynya
makin pening la kepala mum dengan daddy anak mereka tengah giler
kan barang make up lagik ingatkan dah stop tapi now mula balik

Ehhh aku tak sabar nak tunggu real art buat promotion
kalau ada memang aku grab hohohoho
tengok ada niat tu nak melaburkan duit ke etude house :p

Haishhhh yang cute cute pink pink nie jugak la aku giler kan
kenapa kenapa mesti super duper cute...???
kan aku dah tergoda habis habisan :p

 

2 item terbaru dalam collection Etude House ku
baking powder cleaning foam nie akan memudahkan aku untuk use
if ke mana mana macam kes raya aritu suker dah tercapai hajat
and lipstick idaman yang selama nie fikir tak payah la beli
last last Allah makbulkan jugak untuk beli

Sedikit demi sedikit dah banyak collection Etude House aku
bermula dari BB Cream kini dah bermacam macam ada
dalam tool box make up Syukur Alhamdulilah terima kasih Ya Allah 
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Jenny Lilly said...

Best nye.. teringin juga nak try product dari Etude House. Tunggu ada sales nanti kite nak cuba juga..
hehehe..
Salam perkenalan..

Amoi Farah said...

Jom ada sales kita cuba yang lain lain pula hehehehe salam perkenalan juga ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!