♥ Hidung Berdarah Lagi ♥

 

Hidung keluar darah lagik and lagik and lagik
nie dah masuk kali ke-4 hidung ku asyik keluar darah
tapi kali nie banyak sangat darah keluar selalunya sedikit saja

Petang tadi kena masa tengah kat luar tengok ayyash play
ingatkan hingus keluar so aku just kesat gituk la
sekali ehhh darah kebetulan mum ada aku show mum

Selalunya keluar sekali jek and sedikit saja
macam yang lepas lepas so aku pon tak amek pusing sangat la
so masuk balik mencari tissue semasa jalan tu ehhh
apa pasal laju jek keluar nie
ala macam kita makan pedas so hidung keluar hingus gituk la

Ciss banyak plak yang keluar tak berhenti henti
aku plak pergi snap gambar bukannya amek ice
so mum yang amekkan ice huhuhuhuhu

Selalunya sekali kesat dah hilang tu yang pelik asyik keluar ajek
nak atau tak tekap dengan ice itu pon aku tak baring aku duduk
makin keluar la darah ngeri plak tu tengok keluar banyak

Ayyash dah nangis nangis tengok hidung aku keluar darah
siap cakap malam nanti ayyash tak tidur dengan aku coz
Ayyash ingat aku kena tidur kat hospital macam dulu
alololo sweetnya baby ashyu nie

Hidung yang sama belah kiri
kali nie habis baju kena percik percik darah
nie kepala aku rasa macam melayang la plak
macam berat jek kepala tak tahu kenapa
selalunya tak pernah rasa macam ginik
kali nie tetiba boleh plak rasa beginik ohhh kenapa....

Setiap tahun hidung berdarah
tak tahu la kenapa mesti keluar keluar and keluar
panas ler jawabnya apa lagik
haishhhh sabo jek la hidung oiiiii

Mujur letak ice tak lama lepas tu berhenti
takut gak kalau asyik keluar jek  

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ct cucubi said...

skrg cuaca dah panas semula... tp kalau kerap sgt, pergi;lah klinik...

Amoi Farah said...

Ct cucubi: Mungkin la aritu angin sejuk lepas tu panas balik.. Mujur aritu jek keluar lepas tu dah tak keluar keluar lagi.

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!