♥ Antara RM5 & RM6 ♥

 

Kalau ada extra RM5 mesti akan carik fish n chip nie
dalamnnya lembut masa operation gigi dulu siap makan nie lagik
pasal dalamnya lembut cuma luarnya saja tak boleh tapi kalau
bite slow slow boleh cuma aku tak berani nak amek risiko :p

Selalu kalau tak tahu nak makan apa mesti carik fish n chip nie
aku suka black paper sos tu pedas pedas sedap :p
lelagi untuk spesis aku cuma boleh makan pedas sedikit tak terlalu over

Sekarang dah tak boleh nak carik lagik fish n chip RM5 nie
coz tuannya dah berpindah ke tempat lain
tempat yang sanggat jauh kalau tak silap kat Thailand 
so no more fish n chip RM5 hehehehe

But now ku dah jumpa tempat lain punya fish n chip
rasanya okey la walau pon memang tak sama
tapi aku suka black paper sos pedas pedas sedap
cuma yang tu harganya lain sedikit la

 

Untuk yang ini aku perlu untuk menambah RM1 coz harganya RM6
kalau yang atas tu RM5 so yang bawah nie RM6
okey la untuk buat syok syok makan lelagi kalau malas masak
hehehehhehe

Tadi pon aku baru lepas makan
cuma bezanya kalau beli macam kol 7 or 8 tak berapa nak ranggup
kalau kol 11 lebih rasa cripsy tapi over la plak kan
makin gomok la badan huhuhu

Sekali sekala boleh la kalau selalu pon tak boleh coz oily kan
maybe lepas nie kena stop plak kita cuba yang lain hehehehe

Okey mungkin akan akan tunjukkan Char Koay Teow power
tapi tak sure bila if dah pergi makan then aku tunjuk kat sini
hehehe asyik makan jek kan mencari yang sedap hoccay.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!