♥ Nampak Penampakan ♥

 

Ingat semalam nak post pasal kes aritu penampakkan tapi simpan untuk
bulan April la :p
aku rasa few days dah mula slow slow jarang nampak tapi sekarang
entah la kekadang nampak kekadang rasa pernah sekali pergi smart
aku rasa kat tepi aku ada orang sekali bila toleh tak de plak
Hmmmmm

Pernah ada seseorang nie bagi taw kalau boleh tutup apa yang aku boleh
nampak bukan apa kalau pergi rumah mertua sekali nampak yang tak
sepatutnya bila beritahu suami tak mungkin suami akan percaya
nanti akan di kata kita nie reka cerita nak memburukkan keluarga dia

Hurmm tu memang la betol aku sendiri pon takut kalau hadapi
situasi begituk macam orang tu beritahu kalau suami faham tak apa
kalau kena suami yang tak faham silap hari bulan kita kena cerai
semua kata-kata tu ada betolnya

Buatnya kalau hari aku tutup pemberian Allah sekali esok lusa
lagik dahsyat and lagik menakutkan macam mana plak
sekurang kurangnya sekarang nie just sipi sipi and sempurna
kalau terbukak luas yang tak sempurna mengerikan macam mana

Bukan kita mintak semuanya terjadi tapi itu lar huhuhu
dulu pernah aku tutup tapi tak tertutup pon masih boleh nampak
orang kata kalau dah tertutup tak akan lagik nampak

Ada yang tak kasi tutup kata sayang pemberian Allah simpan jek
kalau sipi sipi sempurna aku masih boleh la simpan
kalau dah sampai tahap penampakkan yang sangat sangat scary
memang aku tutup lar tak sanggup

Tapi ada orang dia dah biasa memang pada mulanya takut
nanti lama kelamaan dah biasa rasa nothing
hope jangan la aku sampai begitu tak sanggguuupppp
bukannya ku pinta beginik....

Mum pon selalu nampak tapi rilex jek so aku pon rilex jek la
mana aku boleh type untuk kenangan aku type 
mana yang tak boleh aku cover la mana mana bahagian :p

Terfikir plak bab nie sebab bila ternampak kat rumah abang ke 2
nanti la aku story sepatutnya aku nak story semalam tapi semalam
pergi kuliah agama so tak sempat nak berupdate hehehehe

Kekadang bukannya gedik nak cakap boleh nampak
tapi kalau dah Allah tunjuk nampak jugak kan
terpulang la sama ada nak percaya atau pon tidak
aku sendiri pon tak tahu macam mana nak explain dengan si jodoh

Hope si jodoh akan paham and family dia pon akan paham
memang family aku paham tapi orang luar tak akan paham
kalau jenis family yang ada sejarah boleh nampak senang la nak
paham apa yang aku rasa
kalau kena plak family yang tak ada sejarah salah satu keluarga
yang boleh nampak and kena plak yang langsung tak percaya
jenuh woooo

Tak kan baru kenal nak cakap "Awak mata saya boleh nampak
apa yang orang lain tak boleh nampak" tak pon
"awak saya boleh rasa apa yang orang lain tak boleh rasa"
agak-agaknya lari tak member...??
silap hari bulan dia tanya aku "awak nie manusia ke bukan"

Terima la dengan rela hati rasanya tak berani la nak tutup
takut takut kalau terbukak lagik thrill daripada sekarang
iskkk payah nak ke mana mana pon susah
macam gini dah just nice perfect tak perlu risau kalau kalau
tengah jalan ehhh kena ketepi bila di tanya tak kan nak jawab
" ko tak nampak ke pompuan tengah berdiri "

Tapi masih ada yang mintak diperbukakkan hijab ehh
tak takut ker...???
memang la takut hanya pada Allah maksudnya more kepada
ngeri tak ke huru hara rasa
toleh kiri nampak toleh kanan nampak
iskkkkk sapa la yang berani....

Alhamdulilah aku toleh kiri tak nampak toleh kanan tak nampak
rilex enjoy huha huha tak perlu risau kalau ternampak pon
ala setakat lalu jek nak lalu sila la lalu tapi jangan cari pasal
nak takut takutkan aku...!!

Nak sepak tak boleh so yang boleh baca apa yang patut
kekadang manusia nie sendiri yang jadikan dirinya hantu
malah hantu pon perangai tak teruk macam manusia isk isk isk

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!