♥ Mencuri Membawa Pistol ♥


Advance ehhh pencuri sekarang pergi merompak rumah orang
siap bawak pistol sekali sungguhhhhh rasa macam nak paku kan ajek
kerja malas taw nak mencuri merompak rumah orang jek
amek duit orang...!!!!

Pagi tadi kol 4 lebih abis guard row kawasan rumah kena bantai
dengan 3 manusia yang aku gelarkan mereka sebagai manusia
pengecut dan pencurik 
habis di kelarnya tangan guard tu kurang ajar punya manusia

Dapat masuk merompak siap bawak pistol
apa dia ingat row rumah aku nie orang kaya kaya yang simpan
duit beribu berjuta juta haper....
hasil rompakan dapat la RM150 walau sedikit tapi duit tu
boleh buat bayar bill

Kerja la weyyy apa hal ko malas sangat nak kerja
kau ingat apa duduk goyang kaki dapat duit
cuba kerja tiap-tiap bulan dapat jugak duit
lepas la untuk diri sendiri jangan plak kau gatal pergi
kahwin kalau dah taw bajet ciput...

Sakit hati betol aku dengan manusia yang tahu nak amek duit
orang dengan sewenang wenangnya malah sanggup
bunuh orang semata mata nak amek duit...

Semalam kes daddy terlanggar sedikit masa reverse
padahal orang tu boleh hon ke or tunggu nie tak main jalan
yang sakitnya hati kawan dia botak tak beradab langsung
maki maki daddy sial punya botak aku tak maafkan kau
aku tuntut setiap perkataan yang kau maki bapak aku
kat akhirat....!!! 

Setakar calar cikit jek dia mintak daddy ganti rugi RM200
see buta buta jek mintak orang duit dasal dungu....!!!!
siap cakap daddy kencing (means tipu la) 
tak beradab langsung si botak apa dengan melayu boleh la
berlagak macam gituk cuba dengan cina bukan main kecut
bodoh....!!!!

Ingat botak aku tak kan maafkan kau and duit tu plak
aku cuma halalkan yang mana bayar untuk hilangkan jek
selebihnya memang aku tak halalkan
senang senang kau mintak RM200 jek kan...!!

Dah la tu tak reti sabar asyik call and sms tanya dah bank-in
belom duit tak ke manusia keji namanya
masa tu nak bank-in then si keji nie dok call tanya apa lagik
makan la rasa kena tengking dengan sis

Eiii ingat ingat balik sakit betol hati
lama-lama aku rasa manusia nie makin keji
tak kira la agama apa sekali pon
yang beragama ISLAM pon sama keji
bukan main nak berlagak gangster dengan orang tua
cakap bukan main kasar...

Memang aku tak maafkan la..
nak ajek aku tengking tapi aku nie pompuan
kang teruk plak daddy kena selalunya orang kalau berlagak
gangster macam gituk dengan banga sesama jek over melampau
cuba dengan bangsa lain bukan main takut macam tikus

Yang paling aku menyampah siap cakap nie kereta honda taw tak
eleh bukannya kereta baru kereta lama lagik mau berlagak
tu belom kereta ferrari ke jaguar ke
macam la dulu kitaorang nie tak pernah pakai honda

And kalau ko mati pon botak bukannya kereta honda nie yang
akan angkut jenazah kau van jenazah jugak nak angkut mayat kau
botak nie jenis mak bapak dah ajar cukup cukup tapi tu lah
berlagak macam nak mampusss kang esok lusa kena langgar
mati la kau atas jalan raya....!!!!!

Ikutkan hati aku nak jek sebarkan no plat kereta tu
owner kereta tu tomboy nama pompuan tapi perangai
sebuk nak ikut cara botak la tu nak jadi gangster hakk phuiiiii

Aku rasa manusia manusia jenis macam ginik
cuma tahu nak amek kesempatan terhadap orang lain
cuba kalau orang yang agak kaya confirm akan sembah
siap cium cium kaki punya....

Malaysia nie makin lama tak tahu la nak kata apa
rompak sana rompak sini bunuh sana bunuh sini
ugut sana ugut sini tu belom masuk simbah asid
blom masuk kena culik lepas tu di jual

Aku rasa selepas nie nak kena belajar silat la
sebab apa pembuli makin lama makin banyak
tak kan nak diam jek bila di buli harus la kena lawan
tak sewenang wenangnya la nak buli orang
walau pon aku pompuan aku kena protect keluarga aku
jangan sesiapa sakiti keluarga aku maka nahas la aku kerjakan

Dah tak boleh nak berlembut lembut jadi pompuan
kalau dulu boleh la coz manusia tak sekejam macam
manusia sekarang....!!!!!

Sekarang masa untuk menjadi garang and ganas
apa bila orang mencari pasal abis nak harapkan sapa
untuk melindungi diri dan keluarga selain daripada Allah
sendiri kena usahakan untuk melindungi orang yang tersayang

Kalau la aku cukup kuat maybe semalam
tak senang senang lenangnya manusia keji itu mintak RM200
kat daddy.....
kenapa la semalam aku lembik...??? kan best kalau aku kuat
sekuat tenaga orang gangster......

Mungkin dah sampai masanya untuk aku sendiri protect
keluarga even aku seorang perempuan
tak kan sentiasa nak mengharapkan abang
tak selamanya abang akan bersama keluarga
pasti abang akan ada keluarga sendiri lebih kepada isteri
habis siapa nak lindungi mum daddy ayyash kalau bukan aku...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!