♥ Sabun Telur ♥

 

Arrrr cutenya rasa macam nak beli semua jek ^_^
nie holika holika egg soap setiap egg tu ada function
dulu aku pernah tengok kat New Location cute hoccayy
rasa macam nak beli jek :p

Kat johor tak de outlet holika holika grrr entah abad ke berapa
nak bukak pon tak tahu apa daaa......
macam cute jek ekk put dalam bekas macam bekas telur
hahaha terasa nak beli kesemuanya sekali

Tapi sekarang tak boleh beli la kalau nak jugak kena beli online
sabo jek la tunggu mana taw kot-kot terbukak ke kat johor
aku nak buy kesemuanya sekali

Siapa pernah try how keputusannya..??
kalau okey memang nak try tapi kena tunggu sampai dah ada outlet kat
johor la selagi tak de memang tak beli sebab aku kureng beli barang online
untuk makeup, skin care senang cakap barangan muka la

Terbekenan plak dengan yang color black
walau pon black selalu dipandang hina 
tapi black egg soap nie cuteeeee

Kalau ler aku dah beli then aku buat review ehhh
entah bila la aku akan beli tak tahu abad zaman ke berapa
sabun teluq tunggu ehhh one day i will buy youuu :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!