♥ I Can't Keep Calm Its My Birthday ♥

 

Hari nie 23.03.2014 adalahhh tarikh aku di lahir kan
kalau tak silap aku keluar tengok dunia pada 12:30 am sebab tu aku dok
update tengah tengah malam weeeee

Hari nie umur ku bertukar ke 24 tahun bererti makin tua :p
Alhamdulilah selama 24 tahun aku diberi peluang untuk hidup di atas muka
bumi Allah dan Alhamdulilah status ku jugak belom bertukar masih Single
giler bangga apa ada pada status :p

Dulu rasa macam eii tak sabarnya lelagik masuk jek bulan March
tapi sejak sejak dua menjak nie hilang dah rasa semua tu yang ada
hanya la rasa kosong ajer...sob sob sob

Aku tak perlukan bunga...aku tak perlukan cake...aku tak perlukan hadiah
aku tak perlukan birthday party ... semua berkaitan dengan birthday
aku sudah tak perlukan lagik if dapat Alhamdulilah

Aku cuma nak semuanya kembali seperti dulu
kegembiraan kebahagiaan segala galanya kembali seperti dulu
aku taw dia tak akan wish birthday aku ntah-ntah dia lupa terus
tapi aku berharap jauh di sudut hati dia teringat tarikh 23/03

Aku dah request birthday nak makan nasi lemak sambal tak nak pedas
semalam petang dah beli bahan-bahan tinggal nak masak jek
weee mum kata nak goreng ayam tak kisah la janji ada telur
makan nasi lemak tanpa telur tak perfect la....

 

Birthday wish card from libresse awal awal dah post
rasanya dalam 3 ke 2 minggu lepas lupa la and malas nak gali balik
weee walau pon ayat skema giler tapi okey la strategi untuk pelanggan

Boleh tak nak request today nak jadi princessss
kan best kalau today dapat jadik princess perghhh besttt
tapi itu semua hanya anganan kosong sajarrr

Kenyang baru lepas makan burger filet-o-fish
sengaja nak makan time time ginik padahal beli kol 9 malam
semalam hehehehe selagi can sumbat ku sumbat ajar
tak de hal diet fikir ke tepi coz today i'm princess hohohoho

Aku ingat nak create twitter tapi macam malas plak
so tak jadi create maybe will create instagram
untuk add family member or sesiapa yang aku rasa aku percaya
hehehehe tapi tak sure nak letak nama apa kang ku fikir

Happy born day to me...!!!!
ku dah 24 tahun kalau kira umur ginik dah besar panjang
but i feel still 17 year :p

Mau berangan ehhh silap silap mau tidur...
happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to me...

Kesian sendiri nyanyi untuk diri sendiri :p

XOXO,
23/03/2014, 12:43 AM 

p/s: Aku gatai create jugak new twitter so can add me cehhh ayat paksa
tu id aku ialah www.twitter.com/sweetheartamoi 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!