♥ Tercapai Hasrat ♥

 

Alhamdulilah beli jugak loose powder dengan concealer
masa nak beli nie jugak la tak banyak loose powder ada kat display
sabo jek la bila baca review more best untuk dream on
lelagi oily face so tu yang aku guna dream on kebetulan nymph aura loose
powder tak de dalam rak display huhuhu yang ada cuma tu hah
etoinette punya tapi tak best coz besar sangat

Memula ingat nak capai sekali 2 sekali hohoho tinggal seketul aje
bila tanya SA dia kata kat KL ada lagik grrr
aku tanya la bila stock sampai katanya tungu daripada pihak sana
hope bila nak beli again ada la stock

Aku buy concealer jugak walau aku taw concealer nie banyak use
bahagian mata untuk tutup eyebag kalau tak silap la
tapi aku guna untuk menutup jerawat hehehehe
sekali beli 2 senang la lagi pon ada discount
aku pakai shade no 2 natural kebetulan semalam aku cuma guna 
sunblock jek tak guna bb cream...

Dedulu ingat malas arr nak pakai concealer sekali bila jerawat
pop pup keluar lepas tu tangan gatal pi jahanamkan amek scar
yang tak mencantikkan ada di muka sob sob sob

Aku tengok kat youtube banyak gak kegunaan concealer
dengan satu concealer bermacam macam benda boleh buat
siap boleh repair bibir, kening bermacam macam lagik la
rasanya aku cuma repair jerawat jek kening aku tak reti
bibir lagik aku tak reti hehehe

Fresh cherry tint adalah lip tint yang palinggg best
color pon just nice tak over sangat aku suka pakai lelagi kalau
pergi dekat dekat sengaja aku beli lagik so kalau habis ada stock
tak payah nak keluar and beli aku more suka yang pink daripada
orange coz pink nie natural sangat bila aku pakai and tak over
dia ada 2 jenis pink satu warm satu cool so better pilih cool
kang kalau warm bibir jalan ke depan

So kali nie feebies semua besar besar seakan tertutup apa yang
aku habiskan duit beli hehehehehe
dapat mug don't worry yang boleh change color so cute entah
bila aku pakai pon tak taw ler :p

Skin care kit ada essence, cream dengan sleeping pack (mask)
kat facebook lain bukan skincare shea butter tapi go back
tak pe la amek saja la nanti nanti boleh try tapi nie more untuk
dry skin sekali sekala boleh la pakai try hasilnya kebabom tak

Few sample body wash rasanya nie product baru kot
kalau best boleh try beli wink wink
lepas 2 ada yang any cushion untuk lap cermin
nampak macam best tapi belom try nanti nak try 

Pink travel pouch bag keep calm and play etude
weee hope muat la barang barang makeup ku semua
so lepas nie tak payah pening nak fikir carik bag makeup
dah lama ku idam untuk put barang makeup
ehh bukan dulu pernah ada ker....!! ada tapi tak ingat
letak mana huhuhuhu

Semalam try test test gituk ehh muat la kalau letak botol
i'm blooming mist coz dalam semua makeup yang ada cuma tu la
mist tu paling tinggi so kalau nak carik bag or what kena bawak mist
untuk ukur kang kalau beli gituk jek takut tak muat plak

Memula ingat nak beli sekali compact powder kan promo RM29.90
sekali habis plak hurmm tak apa la kang kalau next time ada aku
beli and boleh dikatakan banyak jugak la item best dah habis
so kalau nampak item best jual esok jugak kena beli kalau tak habis

Tanya sekali dengan SA etude house,
kalau aku nak pakai face conditioning a.k.a FC boleh tak pakai
dengan sunblock paham paham jek la cuaca kat Malaysia panass
then SA kata boleh tapi pakai FC dulu coz FC ada moisturizer
after dah pakai FC baru pakai sunblock wooooo
patut ler SA bukit indah ajar just pakai toner jek tak payah
emulsion coz dalam FC ada moisturizer kira sama macam emulsion

Sedikit demi sedikit hasrat aku dah tercapai Syukur Alhamdulilah
mungkin lepas nie dah stop kot pasal semua dah complete
cuma compact powder jek tak de and mungkin kalau ada apa-apa
promo buy 1 free 1 aku beli loose powder buat stock hope dapat
la 2 loose powder....

Done semuanya tinggal masukkan dalam makeup storage saja
nanti kalau terlebih rajin aku amek gambar daily makeup aku
semuanya etude house weeee
ehh cuma pencil or apa ntah untuk kening jek aku tak de
coz aku tak reti nak adjust kening :p
dengan blusher coz aku kureng sikit dengan blusher

Perlahan lahan aku kumpulkan kalau beli sekali gus
entah berapa ribu plak hehehehe
okey dah stop buy anything coz semuanya dah complete
and lepas nie kalau beli pon pasal dah habis ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!