♥ Nail Polish Halal ♥



Agak-agaknya kalau Malaysia keluarkan brand nail polish halal
mesti ramai beli kan kan kan
maybe dengan aku sekali kot pergi beli maybe beli few stock
then pergi kedai suruh orang tu pakaikan design kan wahhh best

Tapi ada ke nail polish halal..??
ada cop tanda halal ke haper..??
aku dari dulu suka nail polish cuma malasnya bab nak remove
jek la kalau pakai mesti ada jek ingatan ko mati nanti susah
nak tanggalkan nail polish hampehhhhhh

Ada yang clearkan untuk nampak kuku berkilat
boring jugak selama nie asyik pakai inai jek :p
sesekali nak tukar pakai nail polish pink ada glitter glitter
wahh demand nak ada glitter glitter 

Kalau ada yang halal punya aku nak pilih color red
kenapa color red entah nampak macam cantik jek
lelagi kalau kuku spesis lawa memang nampak cantik
tapi kalau tengok pada kuku sendiri rasanya makin
bertambah buruk kot

Aku suka tengok kat weheartit cara mereka design 
cantik-cantik ada gambar kucing la design macam pokok la
tapi semuanya memerlukan creative mungkin kalau bab
loret-loretkan boleh la kalau yang bentuk kucing tu
macam susah jek nak buat

Kalau la ditakdirkan satu hari nanti aku jumpa
nail polish halal yang benar benar boleh pakai
akan ku beli favorite color and pakai tukar tukar
kalau la kan.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!