♥ Cake Music Card ♥

 
Cake Birthday

  

Tak celebrate pon just macam biasa kita kita jek yang serumah :p
mum beli cake nie sponge cake with pudding yang nie best pon sama
tak manis rasanya tekak dah kureng la masuk yang manis manis

Actually masa potong nie baru lepas makan nasi lemak so perut too full
so just makan cikit jek ada dalam fridge kang jap lagi memalam habis la
ohhh ya lepas nie no more letak candle atas cake
nak taw kenapa tak boleh...??

Aritu ustaz ada cerita ianya haram coz kan sama macam agama lain
so kira dalam islam pon tak mengalakkan letak candle lepas tu blow
maybe selama 23 tahun dah cukup kot aku blow candle
so boleh rujuk ke sini kalau tak percaya click here
lepas nie memang no more ler blow candle

Aritu birthday Umairah pon dah bagi taw
lagi pon Ayyash mujur dah faham bila kita bagi taw so berhati hati
la dak kenit sorang nie siap bebel bebel cakap cannot blow candle
aku pon ask la why cannot blow candle...??
jawapan Ayyash ringkas jek becoz i'm muslim

Fuhh lega hati dak kenit dah faham semuanya Syukur Alhamdulilah
sebab tu lar mulai lepas dah tahu no more blow candle
kalau dulu nyanyi "Happy Birthday" but now change ke
"Allah selamatkan kamu" wooo perubahan drastic tapi perubahan
yang sangat bagus ^_^ 

Seperti biasa no present huhuhuhu tapi aku dapat birthday card
siap ada music lagik syokkk wooo lepas nie nak masukkan
birthday card dalam album yang aku letak segala memory
supaya aku tak melupakan semua memory tersebuk

 

Cute girly birthday card hehehehe
from my loving family... ^_^
sangat sangat cute rasa macam sayang kalau dah bersepah sepah
so aku nak masukkan jek terus nie terpaksa selit kat tepi
untuk elakkan letak bersepah and kotor

Hari nie gantukkk sangat mata lar asyik nak tidur jek
kang over tidur malam tak boleh tidur plak haishhh
apa-apa pon aku feel happpyy sangattt sangattt
bersyukur dengan apa yang ada paling penting kasih sayang
mum and daddy buat aku hehehehe

Walau pon dah 24 tahun tapi still gedik nak mum peluk and cium
bestt wooo terasa macam baby baby plak :p
sekali sekala tak salah kalau selalu lagik bestttt

Okey time dah tamat untuk update entry
ada kerja ada urusan mau di lakukan semua dah aku update
for my birthday now enjoy detik detik terakhir "23.03.2014"
semoga bertemu kembali "23.03.2015"

XOXO
23.03.2014, 7:25 PM 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!