♥ Seram: Diganggu ketika bercuti part 3 ♥


Terlalu lalu lama kisah nie tapi baru hari nie berupdate
kisah nie segar jugak dalam ingatan aku tak tahu kenapa
tak apa la sementara ingat aku nak cerita la jugak

boleh rujuk entry nie Seram: Diganggu ketika bercuti part 2

Di kedah kami duduk di homestay tapi tak ingat la nama
yang pastinya ianya sangat best rupanya berhampiran
sawah padi punya la lawa sampai semua cakap nak buat rumah
macam gituk

Hari pertama kedua okey tak de masalah tidur pon nyenyak
kalau tak silap nie terjadi malam ketiga la lagi plak
aku dah tak berapa nak ingat sampai malam ke berapa tidur
kat homestay tu hehehhee

Yang aku ingat kisahnya berlaku masa tu baru balik daripada
padang besar perlis amek ko sampai pergi perlis heheheh
then sampai ke homestay memang dah malam golap gelita
boleh plak dah sampai homestay yang lelain tengah bersihkan
badan aku teringat bag tertinggal dalam kereta

Tak kan nak menyuruh plak kan tak apa la aku pergi sendiri
boleh plak keluar jek kaki nak menuju ke kereta dah rasa
seram memula aku ignore jek la kekonon tak nak layan perasaan
sengal tu bila makin aku nak menapak makin hampir ke kereta
perasaan seram tu dah over and aku rasa takut sangattt sangattt
tak pernah aku alami rasa takut macam gituk

Kesudahannya aku langsung masuk balik homestay
tak boleh tahan ketakutan and keseraman mungkin kalau
aku degil and pergi jugak ada la aku nampak mungkin Allah
dah lindungi pandangan mata aku agaknya

Nasib baik siapa ntah nak ke kereta amek barang
then aku pesan sekali fuhhh kalau tak memang terpaksa
and paksa penghuni lain untuk meneman la jawabnya

Malam tu aku rasa seram sangat boleh terimagine
yang kekononnya kat dinding akan ada tangan keluar la
bodoh betol la imagine tak pepasal bikin aku seram jek
memang terasa something yang aku sendiri tak tahu nak
kata macam mana last last aku sumbat MP3 sambil tidur

Keesokkannya baru keluar cerita bibik bibik kat bilik belakang
dengar suara itik menurut mereka kalau suara itik tu ada benda
dah tak ingat la sama ada pontianak ke langsuir
sepanjang malam si epi dengan ika dengar masing masing dok
cuit antara satu sama lain

Mujur la malam tu aku sumbat mp3 ngeri seyy kalau tersedar
aku nie if dah rasa seram semacam memang ngeri je memanjang
sampai nak tidur boleh terbayang bayang...

Tu jek la yang aku ingat tapi still dapat rasa keseraman
yang dulu rasa semacam jek iskk kalau aku ikutkan hati degil
entah apa yang aku nampak agaknya kan

Kalau sempurna Alhamdulilah kalau ngeri...???
tak ke melompat lompat tetiba aku terbayang kalau la nampak
mesti aku larik masuk sampai menjerit and tercunggap cunggap
perghhh cukup la......


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!