♥ Birthday Umairah ♥



Hari nie birthday Umairah my niece yang ke 7 tahun duhhh kejapnya dah 
besar rasa macam kecik jek adeyyy makin tua la aku :p
sepatutnya nie adalah main cake siap deco lawa-lawa sekali cik kak sorang 
nie bekenan plak cake lain so nak atau tak cake nie dijadikan as second cake
dan the main cake yang nie



So terjadi la nie as main cake atas lavendar bawah tu secret recipe
actuallykan yang atas tu best tak manis giler giler macam dua cake 
rasa pon tawar tawar buah gituk siap request nanti birthday ku nak buy
gituk tak malu kan birthday sendiri request macam ginik :p

Tak panggil ramai orang pon just kita-kita jek
itu pon entah la feel empty malas la nak cakap pasal hal nie
kang menambah duka yang sedia ada entah bila la permintaan
dan harapan akan tertunai....

Cik kak makeup sendiri tapi huru hara jadi aku pon naik pelik
kenapa la eyeshadow sampai ke kening
apa lagik aku adjust kan balik la makeup cik kak kasi nampak cantik
jangan tak tahu cik kak pon ada bag makeup dia sendiri
tapi brand farmasi yang FCC tu

Aku tak boleh tengok brand tu nanti kemarahan aku meluap luap
bila teringat balik semua kesah kesah lalu
benci betol aku bila nampak padahal brand tu tak bersalah
maaf ler ye selagi semua nya tak kembali okey selagi itu la
aku tak boleh and tak mampu nak melihat....

Cik kak pon tengok kat youtube tutorial makeup
tapi more kepada yang princess dalam cerita frozen
siap birthday girl request nak makeup macam gituk
adeyyy dah ler aku tak berapa nak pandai :p
just makeup yang simple jek coz cik kak baru 7 tahun
kang kalau over bising plak mak bapak cik kak

Pandai dah cik kak makeup ingatkan jenis tak suka makeup
sekali bila dikeluarkan adeyyy spesis aku jugak rupanya
suka makeup suka kumpul makeup ehhh tetiba rasa
apesal semua niece aku spesis aku ehh kaki makeup :p



Kita makan chicken chop with mushroom soup
ada jugak mum masak mee putih dengan ketiauw goreng
tapi aku eksyen tak makan mee tapi makan nie :p

Itu pon lepas makan period pain menyerang dan yang paling bestttt
aku tak bawak ubat sob sob sob
makan la panadol itu pon tertungging menahan sakit

Dah la sakit period lepas tu pergi bantai minum sejuk sejuk
perghhh makin bertambah tambah syokkkkk :p
seminggu berpantang no sejuk no ice no air gas bertahan la

Balik pon dah petang tak tengok jam
dak Ayyash tak de balik rumah mak dia stress betol dah msg dah cakap
mintak hantar awal pasal nak celebrate birthday boleh plak di deny nya
euwwwww sabar jek la....!!!!

Alhamdulilah semalam hujan lebat akhirnya setelah sebulan lebih
tak hujan so semalam hujan pon turun dengan lebat membasahi
bumi Johor ^_^

Happy birthday Umairah semoga menjadi anak yang solehah
panjang umur dan dimurahkan rezeki dan rajin belajar
kalau dulu mungkin kita celebrate bersama-sama tapi
mulai kini tidak lagik....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!