♥ Brow And Liner Kit ♥

 

Secara rasminya and secara pertama kalinya aku beli eyerow kit
yess selama nie aku ignore part kening tapi bila sekali try
waaaahhhh best jugak ekkk hahahaha

Ikut hati nak beli etude house punya tapi haishhhh asyik tak pergi
then risau jugak dah merempuh jauh-jauh sekali no stock fuhh naness
kebetulan usha thebodyshop punya color macam favorite aku jek
so hari saturday malam aku terjah jusco and buy ^_^

Harga RM65.10 motifff 10 sen pon nak sumbat jugak hurmm
kebetulan aku jumpa balik eyebrow brush yang macam mascara tu lar
so tak risau lah untuk blend memandangkan brush eyebrow dah ada
kira complete lar

Dah try sekali pakai not bad look natural 
bandingkan eyeshadow dengan eyebrow jenis powder ginik
ianya look natural and tak nampak keras
eyeshadow nampak keras kena blend berkali-kali untuk kasi natural
so yang nie dah senang natural bebehhhh

Yang pasti brush yang sedia ada tak berguna pon
aku tak reti nak pakai so apa yang aku reti jek aku pakai hahaha
lagi pon daku tak ngeti nak pakai pencil or mascara brow
nampak macam over plak yang nie just better lah

Kalau nie pakai sampai habis then bestt aku akan buy lagik
if sekerat feel tak best then bila habis aku change yang lain
nak try and error mana lagik besttt

Packaging macam compact powder tapi versi kecik sikit
dulu pernah try pakai compact powder bodyshop besttt
tapi ianya not pink huhuhu

Hope ianya akan best dari masa ke semasa
and harap hasil laburan yang ku keluarkan sangat berpatutan
hahaha over hoccay

Memula kan feel macam kening shin chan then lelama just
feel natural hahahaha serius tengok cermin rasa shin chan
then bila sis try pertama kalinya then dia feel also macam shin chan
aku masa memula buat lagik ko pakai black eyeshadow
memang betol-betol shin chan

Part kening aku belom expert sangat still terkial-kial
by the way aku tak cabut kening just color ikut shape
kasi ada bentuk lah bila amek gambar lol
nak makeup pon susah wooo ibu jari kiri luka panjang
if rajin aku snap gambar and tunjuk okey *itu pon kalau rajin*

Aku punya 02 iaitu Brunette & Brown 
nie lebih better than black aku lebih suker dark brown tapi
bila pakai look macam black huhuhu
kening aku nie jenis dari jauh nampak macam cukur elok jek
bila dekat nampak lah sepah sepah hahaha.....  

Bye(>‿♥)

4 Serius Talk:

Julia Johari said...

Nanti letak gambar u sebelum dan selepas pakai tau...leh tangok cmne

Amoi Farah said...

Julia Johari: Insya Allah akan buat

Jebikkot said...

Salam,

Just nak suggest website dari US yang jual makeup jenama Elf, makeup brushes Real Techniques (highly recommended) dan Ecotools. www.iherb.com . Postage mahal sikit tapi harga produk sangat affordable =)

Amoi Farah said...

Jebikkot: Terima Kasih

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!