♥ Kcangg Kcingg ♥

 

Penyeri iphone aku ^_^
sejak sejak handphone dah tak de lubang untuk sumbat charm
tak boleh nak pakai yang super duper cute
walau pon yang ada cuba lubang untuk cucuk earphone

Lagi plak bukan semuanya masa tu yang ada yang cute cute
now jek baru ada tapi tak berapa nak cute plak coz ianya kat bawah
lagi pon yang ada cuma cute letak kat atas jekkk

Charm tu aku beli dah lama berabad zaman maybe dalam tahun
2009 or 2010 gitukkkk lama kan disebabkan aku sumbat dalam laci
then tak berusik so nampak lah macam baru beli padahal dah lama

Beli case nie pon sebab ianya boleh tutup lubang charger dengan
lubang sumbat earphone so dapat lah elakkan kena habukkk
sekali ehhh kat tepi ada lubang boleh put charm ler
apa lagik masa mengemas jumpa terus pasang hahahaha

Haishhhh dulu aku always pakai yang ada lonceng 
suker bunyi bising bising bila amek phone and yang tak berapa
nak syoknya orang tahu aku tak tidur dok tengok instagram
and yang bestnya aku taw kalau kalau handphone aku di amek
untuk main game hahahha

Teringat balik zaman aku pakai nokia pakai LG
suka betol put charm yang cute cute bising bising
girly girly hahaha belakang aku put gambar Ayyash
kebetulan jumpa gambar Ayyash potong small so put jek lah
gambar lama tahun 2011 umur pon 2 tahun lebih

Lepas nie boleh carik lagik lah charm yang girly girly cute cute
actually dulu aku pernah buat post pasal charm taw
boleh rujuk kat entry ini

Rasanya macam boleh gabungkan 2 or 3 charm menjadi satu
tunggu lah kalau rajin rasanya tak rajin lagik kot
but it's okey yang nie pon dah cute jugak simple jek
rasanya zaman rambu rambu dah habis kot :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!