♥ Seram: Penjelasan Kenapa ♥


Nak tahu tak kenapa aku post cerita seram aku hanya
pada hari khamis saja...???
sebenarnya ada kisahnya tersendiri hahahahaha
tapi aku rasa semua mesti paham why aku post hari khamis

Dulu masa zaman aku sekolah menengah until lah habis
then kerja now aku pon tak sure lah
setiap khamis malam jumaat tv3 mesti akan keluarkan
cerita seram lah cerita hantu bersambung sambung grrr

Setiap kali hari khamis malam aku banned tv3
aku kan pengecut walau hati memberontak nak tengok cerita
hantu tapi gen-gen keseraman and ketakutakan lebih tinggi
daripada memberontak maksudnya ketakutan aku sendiri
telah mencengah aku daripada melayan cerita hantu

Paling aku menyampah kol 12 tengah malam ada iklan cerita
hantu rasa macam nak maki maki jekkk tapi aku cool
now aku pon tak pasti sama ada tv3 still bukak cerita hantu
or not lama dah khamis malam jumaat aku tak bukak tv3

So why not aku join macam tv3 buat entry cerita seram then
post kat blog aku sendiri saja macam nak feel takut gituk
padahal dah sendiri alami nak takut apa lagik huhuhu

Dulukan aku ingat nak amek story kat forum taw
aku dah mintak izin lah nak post kat blog aku sendiri
then until now aku tak buat pon...

Maybe satu hari nanti aku buat...
tapi aku sendiri tak pasti bila akan aku buat
maybe tak jadi kot....

Kisah seram yang aku and keluarga alami pon seakan akan
tak menyempat yempat nak coretkan dalam blog aku
bila sampai jer hari khamis kemalasan nak type
kekadang aku update benda lain hohoho
walhal dah bermacam berlaku tapi tak menyempat nanti lah

Kalau aku rajin aku draftkan then tinggal copy and paste
sekarang nie aku busy banyak so tak menyempat nak online
nanti-nanti lah.... 

P/S: Sumber gambar pak cik google

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!