♥ Seram: P.O.C.O.N.G ♥

 

Just draw seakan snow man terlebih bulat jek
nak search scary plak huhu so bayangkan jek lah
snow man terlebih bulat tu pocong okey.... 

Aku tahu mungkin orang akan kata aku main-main or merepek
tapi aku yakin dengan apa yang aku nampak ianya sangat jelas
saturday malam actually ikut time dah sunday pon
masa tu dalam kol 1:30 pagi or 2 pagi kan aku ada post
kat instagram gambar makan dengan caption dating terakhir
dengan bibik

Masa tu sis dengan bibik tengah tutup pintu gate
aku plak cepat-cepat nak masuk ke dalam rumah
masa nak menuju ke pintu aku nampak si p.o.c.o.n.g
tengah duduk tapi tak tegak lah coz p.o.c.o.n.g kan
mana boleh duduk tegak ianya dalam keadaan bengkok

Duduk diam muka tak nampak jelas coz p.o.c.o.n.g tengah
dok tunduk ke bawah aku plak masa tu dok usha semuanya
so nampak tali kat atas kepala lepas dah usha betol-betol
baru lah jantung aku macam nak luruh kaku nak jerit tak boleh
nak lari tak boleh and nak gerak pon tak boleh sob sob sob

Aku hanya boleh gerak and benda tu hilang bila sis dengan
bibik dah sampai kat depan pintu rumah
masuk dalam rumah aku bagi salam kuat-kuat sengaja supaya
benda tu tak ikut masuk dalam rumah sekali

Boleh plak aku terus pergi bilik tak cuci kaki
dah gelap tukar baju bagai baru aku terasa adeyyy why tak
cuci kaki habis ler malam nanti termimpi-mimpi

Kebetulan Ayyash tak ada balik rumah mak dia
so segala toys Ayyash ada kat bilik aku
piano toys Ayyash put bawah

Semasa nak tidur aku seakan akan terbayang-bayang
dalam kepala otak aku masih lagik ingat semuanya
aku berkata-kata benda apa tu sebenarnya p.o.c.o.n.g ker
tapi ada ikatan kat kepala and tangan pon terikat
sama macam aku tengok orang buat lawak p.o.c.o.n.g

Dok fikir-fikir apa benda sebenarnya tu
piano toys Ayyash jatuh aku punya lah terperanjat
kebetulan bibik dengan sis dah selamat tidur aku jek
mata terkebil-kebil bila dah dengar jatuh aku tersentak
ketakutan then aku sengaja panggil bibik

Untuk hilangkan fikiran daripada dok fikir pasal benda tu
aku scroll instagram tengok makeup semua hashtag makeup
then aku tengok lagik facebook dengan niat nak lupakan
Alhamdulilah lepas tu dah mula lupa then dapat tidur
and tak mengigau or mimpi pasal p.o.c.o.n.g

Bayangkan tak ada siapa yang tahu apa yang aku nampak
walau pon masa tu sis dengan bibik belom tidur
aku tak cerita pon pada mereka sampai lah bangun pagi
then aku cerita semua bulu roma dah meremang

Aritu kuntilanak then now pocong plak tak tahu lah
nak buat macam mana lagik untuk halau mereka yang tak
berkenaan dah panggil ustaz then datang lagik
bermacam-macam cara buat masih tak dapat nak hilangkan
hilang memang hilang tapi sekejap then datang lagikkk

Hanya Allah saja lah yang dapat melindungi keluarga aku...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!